آذری: افتخار می‌کنم برای استقلال گل زدم/ به احترام طرفداران حریف شادی آنچنانی نکردم

آذری: افتخار می‌کنم برای استقلال گل زدم/ به احترام طرفداران حریف شادی آنچنانی نکردم

وبسایت رسمی فوتبالی- رضا آذری گفت: هم‌قسم شدیم از ۴ بازی پیش روی استقلال ۱۲ امتیاز بگیریم.

به گزارش فوتبالی، رضا آذری در اندک دقایق حضورش در میدان موفق شد یک گل برای استقلال به ثمر برساند. شیوه شادی بعد از گل و نحوه فوتبالش در این دیدار، محور صحبت‌ با او شد.

* برد پرگلی در رشت به دست آوردید! انتظارش را داشتی؟

بزرگتر‌های تیم از دو، سه هفته پیش که هنوز به این بازی‌ها نرسیده بودیم هم‌قسم شدند که از ۴ بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل ۱۲ امتیاز بگیریم. شکر خدا تا اینجا ۹ امتیازش را گرفته‌ایم و ان‌شاءا...۳ امتیاز آخر را هم این هفته می‌گیریم.

* وقتی رفتی داخل ۴ گل جلو بودید؟

بله! آقای شفر به من اعتماد کرد و این فرصت را به من داد که در دقایقی از بازی به زمین بروم.

* دستور خاصی به تو نداد؟

نه! بیشتر رفتم که با شرایط بازی کنار بیایم و به بقیه استراحت بدهد. البته شکر خدا توانستم گل هم بزنم.

* درون ۶ قدم چکار می‌کردی؟

یک دقیقه قبل از گل، آقا جابر به من گفت: بلند برای من بفرست و خودت سریع برو تو، اتفاقاً چند دقیقه قبل آقا وریا هم عین این حرف را به من گفته بود و من همین کار را کردم. در واقع گلی که زدم از پاس بلند خودم شروع شد. بلند برای جابر فرستادم و او به آقا وریا داد و پاس گل آقا وریا را گل کردم.

* بعد از گل خیلی به وجد نیامدی و شادی‌ات سنگین و رنگین بود. در حالی که این اولین گلت برای استقلال بود؟

اولاً که از این گل خیلی خوشحال شدم. این افتخار بزرگی است که برای استقلال گل بزنم. ولی خب تیم ۴ گل قبل من زده بود و در حضور تماشاگران تیم رقیب خیلی جایی برای شادی بیش از حد نبود. فقط سریع رفتم سمت آقا وریا تا بابت پاسی که به من داده بود از او تشکر کنم.

* از بازی‌ات راضی بود؟

این بازی را مدیون بزرگتر‌های تیم‌مان هستم که در همه روز‌های تمرین به من کمک می‌کنند. هم مراقب من هستند که مبادا حاشیه‌ها تمرکزم را از بین ببرند و از طرفی هر روز یک چیز جدید از آن‌ها یاد می‌گیرم. سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، وریا غفوری، روزبه چشمی و بقیه همه هوای مرا دارند. در کادر فنی هم آقایان شفر و بیژن طاهری خیلی به من کمک می‌کنند.

* تمرینات اختصاصی داری؟

من و چند نفر از جوان‌تر‌های تیم بعد از تمرین می‌ایستیم تا زیر نظر آقا بیژن اختصاصی کار کنیم. ان‌شاءا... با ادامه این نتایج بتوانیم تیم را به جایگاهی که باید داشته باشد برسانیم تا هواداران استقلال خوشحال شوند. در رشت وقتی شادی استقلالی‌ها را دیدیم از ته قلب خوشحال شده بودیم.

9697