آنچلوتی: ناپولی برای پیروزی برابر لیورپول به میدان خواهد رفت

آنچلوتی: ناپولی برای پیروزی برابر لیورپول به میدان خواهد رفت

سایت رسمی فوتبالی - کارلو آنچلوتی تاکید کرد که ناپولی روز سه شنبه در دیدار سرنوشت ساز برابر لیورپول در لیگ قهرمانی با وجود این که تنها با یک تساوی به دور بعد صعود خواهد کرد اما برای پیروزی به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، ناپولی به عنوان صدرنشین گروه سی برابر لیورپول قرار خواهد گرفت. این در حالی است که شاگردان کلوپ باید با اختلاف یک یا دو گل برابر این تیم ایتالیایی به برتری برسند تا بتوانند به مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان صعود کنند. آنچلوتی مدعی شد که بازی برای تساوی در ذات تیم او نیست و اظهار داشت: " من خاطرات زیادی در آنفیلد دارم. آخرین خاطره من خوب است چون موفق شدم با چلسی در این ورزشگاه قهرمان شوم. این بازی سخت و هیجان انگیز خواهد بود. ما به آنجا می رویم و بازی معمول خودمان را انجام می دهیم. ما اتوبوس پارک نمی کنیم و فقط روی ضد حملات حساب نخواهیم کرد. جدای از هر چیزی این نحوه بازی ما نیست. ما تلاش می کنیم تا کنترل بازی را در دست بگیریم و مطمئن هستم که بازیکنان آماده هستند. ما با روحیه تهاجمی قدم به این دیدار خواهیم گذاشت. "

ناپولی در دیدار برابر فروزینونه در سری آ به چندین بازیکن اصلی خود استراحت داد و لیورپول نیز در دیدار برابر بورنموث همین کار را کرد. آنچلوتی امیدوار است که تیمش سه شنبه شب موفق باشد. او ادامه داد: " من ترکیب را تغییر دادم تا نه تنها به چند بازیکن استراحت بدهم بلکه به سایر بازیکنان نیز فرصت بازی بدهم. به همه احتیاج دارم و این راه پیشروی است. بازیکنانی که به تیم آمدند عملکرد خوبی داشتند. آنها همگی نمایش خوبی ارائه دادند. "

1070