واکنش استرلینگ به توهین نژادپرستانه هواداران چلسی

واکنش استرلینگ به توهین نژادپرستانه هواداران چلسی

سایت رسمی فوتبالی - رحیم استرلینگ در واکنش به توهین نژادپرستانه در جریان دیدار روز گذشته برابر چلسی مدعی شد که انتظار رفتار بهتری نداشته است. 

به گزارش فوتبالی، توهین نژادپرستانه هواداران چلسی در جریان دیدار شب گذشته برابر منچسترسیتی به رحیم استرلینگ خبرساز شد. استرلینگ با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: " با توجه به آنچه در دیدار برابر چلسی گفته شد، همانطور که می توانید از واکنش من ببینید، من تنها مجبور بودم بخندم چون انتظار دیگری نداشتم. "

پلیس و باشگاه چلسی در حال بررسی این ادعا و اتفاق رخ داده هستند. در آن صحنه تعدادی از هواداران چلسی در حالی که بر سر استرلینگ فریاد می زنند، در تصاویر دیده می شوند. ویدیویی که در آن هوادار چلسی به استرلینگ توهین می کند به صورت گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده و با واکنش های بسیاری روبرو شده است. ریو فردیناند، یان رایت و گری لینه کر، ستاره های سابق تیم ملی انگلیس، همگی به این موضوع واکنش نشان دادند. یان رایت در توییتر خود نوشت: " روزهای بد گذشته دوباره بازگشتند! چلسی تو باید از داشتن چنین هواداران نژادپرستی شرمنده باشی! هیچ تردیدی درباره آنچه این فرد گفت وجود ندارد. "

هواداران چلسی به رحیم استرلینگ توهین نژادپرستانه کردند

فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد نوشت: " آیا اجازه می دهیم این دسته از افراد نژادپرست به رفتار خود ادامه دهند؟ تنها برای یک پرتاب توپ!! "

پلیس اعلام کرد که پس از این اتفاق هیچ بازداشتی رخ نداده اما سخنگوی جلسی اظهار داشت: " ما از این ویدیو که در آن به یک بازیکن توهین نژادی می شود، مطلع شدیم. ما آن را بررسی خواهیم کرد تا متوجه هرگونه توهینی شویم. موضوع را پیگیری می کنیم و قاطعانه ترین برخورد ممکن را در صورت لزوم انجام خواهیم داد. "

1070