تقوی: فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم/ فولاد ناشناخته است

تقوی: فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم/ فولاد ناشناخته است

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم و کاری به نحوه بازی حریف نداریم. 

به گزارش فوتبالی، محمد تقوی بعد از اتمام تمرین امروز تراکتورسازی در مورد وضعیت این تیم، گفت: امروز اولین جلسه تمرین‌مان را بعد از ‌‌بازگشت بازیکنان تیم ملی برگزاری کردیم. بازیکنان از لحاظ روانی و بدنی آماده هستند. بازی سختی مقابل فولاد خوزستان در پیش داریم. از وقتی که طی‌ هفته‌های گذشته توانستیم به‌ کورس قهرمانی باز گردیم هر بازی برایمان سختی خاص خودش را دارد‌. باید از لحاظ هوازی روی تیم کار کنیم و تمرینات سخت از فردا شروع می‌شود.

وی افزود: نمی دانیم با چه نوع فوتبالی رو به رو خواهیم شد و فولاد چه تیمی است‌. این تیم طی 14 هفته با یک شکل و فلسفه کار کرده اما الان نمی‌دانیم این تیم چه تغییراتی دارد‌. البته خیلی نگران نیستیم تراکتورسازی به شرایطی رسیده که به دنبال پیاده کردن تفکرات خودش است و نوع بازی حریف برایمان مهم نیست.

تقوی در پایان،‌گفت: ناشناخته بودن فولاد و اینکه مربی جدید این تیم چه سیستم و فلسفه‌ای را مدنظر دارد شاید در بازی ما تاثیر بگذارد. روی کارمان شاید اثر بگذارد. بازهم می‌گویم‌ به شرایطی رسیدیم که نه تنها با فولاد بلکه مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم کاری که خودمان بلدیم را انجام می‌دهیم. شاید در جریان بازی با توجه به شرایط مسابقه تغییراتی به وجود بیاوریم اما الان روی تفکرات خودمان تمرکز داریم.

9697