آغاز مذاکرات منچستریونایتد و ناپولی برای جذب کولیبالی

آغاز مذاکرات منچستریونایتد و ناپولی برای جذب کولیبالی

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد مذاکرات خود برای جذب کولیدو کولیبالی در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو قصد دارد پس از دریافت 26 گل در 16 مسابقه لیگ برتر، خط دفاع خود را تقویت کند. کولیبالی 27 ساله یکی از بهترین مدافعان اروپا به شمار می رود اما جدیدا قرارداد خود با ناپولی را تمدید کرده و این باشگاه قصد ندارد اجازه جدایی او در نیم فصل را صادر کند. ستاره سنگالی علاقمند به انتقال به اولدترافورد است و تایمز خبر داده که همین موضوع باعث شده تا یونایتد قدم در این مذاکرات بگذارد. این موضوع شیاطین سرخ را قانع کرده که احتمال انجام این انتقال در ماه ژانویه ممکن است و یونایتد در حال انجام مذاکراتی با ناپولی است برای جذب این مدافع است.

سرنوشت ناپولی در لیگ قهرمانان می تواند تاثیر بسیاری در این انتقال داشته باشد. اگر لیورپول بتواند این تیم ایتالیایی را از رقابت های اروپایی حذف کند، شانس یونایتد برای جذب این مدافع بیش از پیش خواهد شد. ناپولی بیش از 90 میلیون پوند برای این بازیکن درخواست کرده اما مورینیو مدعی شده که یونایتد آماده است تا یک مدافع با رکورد جهانی را به این تیم بیاورد. 

1070