گرشاسبی: نمی توانم بگویم قوچان نژاد، پرسپولیسی می شود یا نه!

گرشاسبی: نمی توانم بگویم قوچان نژاد، پرسپولیسی می شود یا نه!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه پرسپولیس سعی کرد درباره وضعیتش در باشگاه پرسپولیس و همچنین حضور احتمالی رضا قوجان نژاد با سیاست سخن بگوید.

به گزارش فوتبالی، گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس که به اصفهان سفر کرده است در فرودگاه گفتگویی انجام داد و در همان ابتدا با سوالی درباره بازنشستگی اش روبرو شد و گفت: سوال خیلی تند و تیزی پرسیدید اما ورزش، بازنشستگی ندارد مخصوصا ورزش قهرمانی. این تکلیفی روی دوشمان بود و هر لحظه که از روی دوشمان بردارند، خدا را شکر می کنیم و به عنوان هوادار کنار تیم هستیم. هیچ خبری هنوز نیست و منتظریم ببینیم چه می شود.

گرشاسبی در خصوص شایعه مذاکره پرسپولیس و قوچان نژاد هم گفت: هیچ چیز معلوم نیست، دو بازی باقی مانده یکی امروز و یکی ۲۳ آذر و نه حرفه ای است و نه اخلاقی که اسم بازیکنی مطرح شود ولی پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مطمئن باشید در یارگیری هم خوب یارگیری خواهد شد.

همین جمله به ظاهر ساده گرشاسبی نشان می دهد تمایلاتی برای حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس وجود دارد و هیچ بعید نیست با عنایت با شرایط نه چندان جالب گوچی در لیگ قبرس، این بازیکن ترجیح بدهد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه بدهد.