مسی: خوش شانس بودم که دو ضربه متوالی تبدیل به گل شد

مسی: خوش شانس بودم که دو ضربه متوالی تبدیل به گل شد

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی که شب گذشته با درخشش برابر اسپانیول، تحسین همگان را برانگیخت معتقد است که در این میان کمی خوش شانسی هم به کمک او آمده است.

به گزارش فوتبالی، دو گل از روی ضربه آزاد به علاوه گل های لوییس سوارز و عثمان دمبله، باعث شد تا بارسا با 4 گل در دربی کاتالان و برابر اسپانیول به برتری برسد. لیونل مسی پس از بازی گفت: " تلاش کردم از یک روش عمل کنم و شرایط خوب پیش رفت. اما گاهی ضربه های آزاد زیادی به دست می آورم و موفق نمی شوم آنها را تبدیل به گل کنم. به اندازه کافی خوش شانس بودم که توانستم دو ضربه متوالی را وارد دروازه حریف کنم. پیروزی برابر اسپانیول در این فصل بسیار با ارزش بود. ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که گلزنی کنیم و این شرایط بازی را تغییر داد. ما در همه موارد بهتر بودیم. "

پس از گلزنی دمبله، مسی با این بازیکن فرانسوی خوشحالی کرد و معتقد است که او توانایی های لازم برای موفقیت در بارسلونا را دارد. این بازیکن آرژانتینی اضافه کرد: " او بسیار خوب است. می خواهد بازی کند و بازی خوبی را نیز پشت سر گذاشت. او موفق به گلزنی شد و بازیکن مهمی در این بازی بود. ما به او نیاز داریم. "

1070