وعده سلطانی‌فر به تاج برای حل مشکل حق امضای رئیس فدراسیون فوتبال

وعده سلطانی‌فر به تاج برای حل مشکل حق امضای رئیس فدراسیون فوتبال

وب سایت رسمی فوتبالی- در نشست امروز وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد که مسعود سلطانی‌فر نامه ادامه فعالیت مهدی تاج را از نهادهای مروبطه دریافت کند تا مشکل حق امضای وی حل شود.

به گزارش فوتبالی، نشست مهدی تاج و مسعود سلطانی‌فر امروز در شرایطی برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر در محل کار خود حاضر نشده و همین موضوع شایعات فراوانی را ایجاد کرده بود. در نهایت هم بعد از نشست صبح امروز مقرر شد تاج ابتدا به کمپ تیم‌های ملی رفته و سپس در فدراسیون فوتبال حاضر شود.

اما محور صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال در چه زمینه‌ای بود؟ ظاهرا در نشست امروز بحث اصلی در مورد نامه مهم فعالیت رئیس فدراسیون با ماده 60 قانون بازنشستگی بود. در این جلسه تاج و سلطانی‌فر در زمینه اینکه به فوتبال ایران خدشه وارد نشود صحبت کردند و در نهایت هم وزیر ورزش و جوانان وعده کرد پیگیر نامه ادامه فعالیت تاج در فدراسیون فوتبال شود.

ظاهرا تا زمانی که نامه فوق به دست رئیس فدراسیون فوتبال نرسد وی حق امضا نخواهد داشت اما در تشست امروز مقرر شد وزیر ورزش و جوانان این نامه را پیگیری کند تا مشکل حق امضای تاج هم حل شود.

در جلسه امروز وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج اعلام کرد که تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه گذشته در محل کار خود حاضر شده تا کاملا قانون را اجرا کرده باشد و عدم حضور وی در روزهای اخیر در فدراسیون فوتبال به دلیل موانع قانونی و همچنین نداشتن حق امضا بوده است که حل این موضوع با موافقت وزیر ورزش در دستور کار قرار گرفت.

7655