بوسکتس: به این خاطر می گوئیم که مسی بهترین بازیکن دنیاست؛ این افتخار را داریم که هرروز مسی را می بینیم

بوسکتس: به این خاطر می گوئیم که مسی بهترین بازیکن دنیاست؛ این افتخار را داریم که هرروز مسی را می بینیم

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو بوسکتس بازیکن اسپانیایی بارسلونا در پایان مصاف تیمش در دربی کاتالونیا که با برد قاطعانه 4-0 شاگردان والورده به پایان رسید با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

او در مورد عملکرد بارسا در بازی با اسپانیول گفت:« ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم. با گلهایی که به ثمر رساندیم، به آرامش رسیدیم و روحیه حریف را ضعیف کردیم. همین کار را برای ما راحت تر کرد. در نیمه دوم، می بایست مراقب می بودیم که آنها به ما آسیب نزنند و توانستیم این کار را انجام دهیم.» بوسکتس درمورد سبک بازی اسپانیول گفت:« سبک بازی اسپانیول هم کمی شبیه سبک بازی بارساست. آنها گاهی وقتها می خواهند به جلو بروند ولی اگر بتوانی سدراهشان شوی، کار برایت ساده ترمی شود. مجموعا ما در نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام دادیم.»

لیونل مسی ستاره بارسا دراین بازی بود و توانست دوبار از روی ضربات ایستگاهی به گل برسد. بوسکتس در تمجید از لیونل مسی گفت:« همه ما از توانایی های مسی آگاهیم. مسی برای ما بازیکنی کلیدی و حیاتی است؛ چه در زدن ضربات ایستگاهی و چه در جریان بازی وچه در ضربات کرنر. به همین خاطر هم هست که می گوئیم مسی بهترین بازیکن دنیاست. ما این افتخار را داریم که هرروز مسی را در تمرینات تیممان می بینیم. در جلسات تمرینی هم ضربات ایستگاهی تمرین می کنیم ولی دیواره دفاعی تشکیل نمی دهیم ؛ راندمان بالای گلزنی مسی از روی ضربات ایستگاهی حیرت آور است. »

6363