گواردیولا: همه می خواهند سیتی را شکست بدهند

گواردیولا: همه می خواهند سیتی را شکست بدهند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در دیدار امشب در استمفوردبریج، در بیشتر دقایق بازی، توپ و میدان را در اختیار داشت اما در نهایت این آبی های لندن بودند که با گل های انگولو کانته و داوید لوئیز به سه امتیاز این دیدار حساس رسیدند. با این شکست، سیتی به رتبه دوم سقوط کرد و پشت سر لیورپول قرار گرفت اما گواردیولا ترجیح داد از شاگردانش انتقاد نکند.

او به خبرنگاران گفت:" آنها یک حرکت از سمت چپ ما انجام دادند و ما نتوانستیم آن را کنترل کنیم. ما بهتر از بازی های دیگر که پیروز شده بودیم، بازی کردیم. شیوه بازی آنها در نیمه اول شگفت انگیز بود. آنها کمترین موقعیت ممکن را داشتند و گل زدند. در نیمه دوم، ما تا آخرین لحظات می توانستیم نتیجه را برگردانیم.

برای من خیلی احساسات برانگیز است که می بینم این بازیکنان هر سه روز، کاری را که باید انجام می دهند. این سطحی است که آنها باید بازی کنند. ما به جز 5 تا 8 دقیقه، استنثنایی بودیم.

ما تلاش می کنیم تا قهرمان شویم. همه می خواهند ما را شکست بدهند. اکنون باید برای لیگ قهرمانان ریکاوری کنیم. هنوز امتیازات زیادی می توانیم بگیریم و بازی های زیادی باید انجام بدهیم. ما باید ثبات داشته باشیم و امروز داشتیم، بنابراین مشکلی با این نتیجه ندارم."