پیش بازی سپاهان - پرسپولیس / جنگ برای رسیدن به صدر

پیش بازی سپاهان - پرسپولیس / جنگ برای رسیدن به صدر

 وبسایت رسمی فوتبالی – دیدار سپاهان و پرسپولیس جنگ شکست ناپذیرهای لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در شرایطی میزبان دیدار معوقه‎اش با پرسپولیس است که ال کلاسیکوی فوتبال ایران بین دو تیم بدون باخت لیگ انجام می‎شود و هنوز هیچ تیمی در لیگ برتر نتوانسته از سپاهان و پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد. حالا باید دید در بازی امروز، آیا جنگ دو مربی بزرگ فوتبال ایران که دوستانی بسیار صمیمی هستند، برنده‎ای خواهد داشت یا اینکه تساوی، نتیجه بازی بزرگ در نصف جهان خواهد بود.

جنگ بهترین ها: تقابل بهترین خط حمله لیگ با بهترین خط دفاع لیگ قطعا جذابیتهای زیادی خواهد داشت. سپاهان با 26 گل زده صاحب بهترین خط حمله لیگ است و دقیقا دو برابر پرسپولیس گل زده اما در فاز دفاعی هیچ تیمی مثل پرسپولیس قدرتمند نبوده و این تیم فقط 4 گل خورده که اگر بتواند در بازی امروز هم دروازه تیمش را بسته نگه دارد، آنوقت به بهترین آمار خط دفاعی خود در 4 فصل اخیر خواهد رسید.

تقابل ویژه: طبیعتا می گویید جنگ کی‎روش استنلی با مدافعان پرسپولیس اما اگر محمد کریمی در میدان حضور داشته باشد آن وقت تقابل او با امید عالیشاه به عنوان بهترین پاسورهای لیگ برتر، تقابلی دیدنی خواهد بود.

فایده سه امتیاز: سپاهان اگر برنده بازی شود، مدعی اصلی قهرمانی نیم فصل خواهد بود(میزبان با یک امتیاز بازی امروز هم می تواند به صدر برسد) و پرسپولیس هم با برتری مقابل سپاهان می تواند هم امتیاز پدیده صدرنشین شود و البته اگر بتواند با 3 گل حریفش را شکست دهد، به تنهایی در صدر قرار خواهد گرفت.

آمار به نفع امیر: امیر قلعه‌نویی در رقابت‌های لیگ برتر با تیم‌های مختلف 28 بار مقابل پرسپولیس تهران قرار گرفته که در این 28 بازی 8 برد سهم قلعه‌نویی بوده، 5 بار پرسپولیسی‌ها پیروز شدند و 15 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده

آمار به نفع برانکو: قلعه نویی و برانکو تاکنون 7 بار مقابل هم صف آرایی کرده اند که نتیجه اش 2 پیروزی برای برانکو، یک برد برای قلعه نویی و 4 تساوی بوده است. ضمنا او در 7 بازی با سپاهان، 3 برد، 2 مساوی و 2 باخت بدست آورده است.

نتیجه قبلی: پرسپولیس با تک گل شجاع ذوب‎آهن را برد و سپاهان هم با گل مهرداد محمدی از سد پدیده گذشت.

سپاهان -پرسپولیس:

یکشنبه 18 آذر- ساعت 16:10

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: علیرضا فغانی، رضا سخندان، محمدرضا منصوری و رضا عادل

1984