کروس: بیشتر از مسابقات فوتبال، بازیهای بسکتبال وتنیس را تماشا می کنم؛ در اسپانیا، با سبک آلمانی زندگی می کنیم

کروس: بیشتر از مسابقات فوتبال، بازیهای بسکتبال وتنیس را تماشا می کنم؛ در اسپانیا، با سبک آلمانی زندگی می کنیم

سایت رسمی فوتبالی- تونی کروس بازیکن آلمانی رئال مادرید در گفتگو با Esquire در مورد زندگی شخصی اش صحبت کرده و از عادتهای روزمره اش گفته و ستاره های موردعلاقه اش در دنیای تنیس و بسکتبال را هم معرفی کرده است.

کروس در مورد زندگی در اسپانیا صحبت کرده و گفته:« همیشه زندگی در خارج از زادگاهت، متفاوت است ولی من در اسپانیا حس خوبی دارم. دو سالی است که با فرزندانم کمی اسپانیایی صحبت می کنم و تمرین زبان اسپانیایی باعث شده تا در رختکن تیم هم بهتر ارتباط برقرار کنم.. ما از زندگی در اسپانیا راضی هستیم و برنامه مان این است که فعلا برای مدتی دیگر اینجا بمانیم. ژامبون و کالباسهای اسپانیا هم خیلی بهتر از آلمان هستند. اما تفاوتهای زیادی بین عادتهای زندگی در اسپانیا و آلمان وجود دارد. مثلا ما شام فرزندانمان را ساعت 18.30 دقیقه به آنها می دهیم و به نظرم این عادت غذایی آلمانی است. فکر می کنم اسپانیایی ها زودتر از ساعت 10 شب شام نمی خورند.»

کروس درپاسخ به سوالی درمورد صمیمی ترین دوستش در رختکن رئال مادرید گفت:« فقط یک نفر نیست. مثلا لوکاس واسکس خیلی بامزه است. ارتباط خیلی خوبی با او دارم. جو حاکم بر رختکن تیم خیلی خوب است و با همه بازیکنان دوست هستم. قطعا جو رختکن وقتی می بریم خیلی بهتر از زمانهایی است که می بازیم.»

این ستاره آلمانی در ادامه صحبتهایش یادآوری کرد که بیشتر وقتش را صرف تماشای مسابقات تنیس و بسکتبال می کند و نه بازیهای فوتبال و تنها مسابقات فوتبالی که تماشا می کند، بازیهای بزرگ و حساس و مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست:« بیشتر مسابقات تنیس و بسکتبال را دنبال می کنم. راجر فدرر تنیسور موردعلاقه من است. از اسپانیایی ها معذرت می خواهم. البته از نادال هم خوشم می آید ولی فدرر را ترجیح می دهم. در بسکتبال هم طرفدار سرسخت دالاس ماوریکس هستم. این تیم در 20 سال اخیر یک بازیکن بزرگ آلمانی به نام درک نویتزکی داشته. بازیکن موردعلاقه ام در بسکتبال هم استفان کری است.»

کروس در بخش دیگری از این گفتگو، یک روز عادی زندگی اش را شرح داد:« تا ساعت زنگ می زند من و همسرم سریع بچه ها را آماده می کنیم تا به مدرسه بروند. برای اوقات فراغتم برنامه مشخصی ندارم و درکنار خانواده هستم.  دوست دارم وقتهای آزادم را با افرادی که دوستشان دارم بگذرانم.»

کروس ترجیح می دهد تا در کمال آرامش و به دور از جنجالها زندگی را دنبال کند:« من از فوتبال بازی کردن خوشم می آید ولی دوست ندارم به جاهایی که همه مرا می شناسند بروم. به خاطر همین هم برنامه ام برای آینده این است که سالها فوتبال بازی کنم و درآینده بعد از خداحافظی از فوتبال از زندگی لذت خواهم برد. بالاخره مشغول یک کاری خواهم شد ولی هنوز نمی دانم چه کاری. شاید شغل بعدی ام مرتبط با فوتبال باشد؛ چون اطلاعات خوبی دراین زمینه دارم. در رشته های دیگر تخصصی ندارم. اما الان درمورد چیزی مطمئن نیستم.»

6363