پیغام تند مورینیو به پوگبا: او باید با ذهنیتی مثل بقیه، بازی کند

پیغام تند مورینیو به پوگبا: او باید با ذهنیتی مثل بقیه، بازی کند

سایت رسمی فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد به پل پوگبا هشدار داده که باید با ذهنیتی مشابه با سایر هم تیمی هایش بازی کند و از او خواسته تا در بازی با والنسیا نشان دهد که چه بازیکن خوبی است.

پوگبا در جریان برد 1-4 یونایتد مقابل فولام به میدان نرفت و یونایتد دراین بازی توانست با پیروزی مقابل حریفش، به روند 4 بازی بدون بردش پایان دهد. این دومین دیدار متوالی بود  که ستاره 25 ساله و فرانسوی جایی در ترکیب اصلی یونایتد نداشت و دراین دو بازی فقط 15 دقیقه مقابل آرسنال به میدان رفت.

حالا و در پایان بازی یونایتد مقابل فولام، ژوزه مورینیو اعلام کرد که در بازی با والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، به پوگبا این فرصت را خواهد داد تا مهارتهای فوتبالی اش را به نمایش بگذارد وتاکید کرد که پوگبا باید با ذهنیتی مشابه با سایر بازیکنان تیم بازی کند. آقای خاص در این رابطه گفت:« پوگبا باید با ذهنیتی مشابه با سایر بازیکنان تیم بازی کند. او می تواند یک بازیکن فوق العاده باشد. پوگبا در بازی با والنسیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و این یک دیدار استثنایی خواهد بود تا او به همه نشان دهد که چه بازیکن خوبی است.»


سرمربی یونایتد در ادامه به تمجید ازبازیکنانش در بازی با فولام پرداخت:« ما با جدیت کار کردیم. به نظرم خیلی خوب بودیم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم وبازیکنانم نشان دادند که می توانند بهتر از آنچه تا قبل از این شاهد بودیم، باشند.»

6363