زمان برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و فلسطین مشخص شد

زمان برگزاری دیدار تدارکاتی ایران و فلسطین مشخص شد

وبسایت رسمی فوتبالی - زمان برگزاری دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و فلسطین در راه حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مشخص شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات آماده می کند، باید در دی ماه 1397 و پیش از شروع این رقابت ها، در چارچوب سه دیدار تدارکاتی به مصاف فلسطین، لبنان و قطر برود تا با آمادگی کامل در امارات با تیم های گروه D (یمن - ویتنام - عراق) رودر رو شود.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایران، یوزهای کشورمان (لقب تیم ملی فوتبال ایران)، 26 آذرماه، تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد و پس از انجام سه بازی دوستانه فوق، 12دی به امارات می روند.

بر همین اساس ساعتی پیش، سایت پال تایم فلسطین با انتشار گزارشی نوشت: دیدار دوستانه تیم ملی ایران و فلسطین، 24 دسامبر (3 دی) در آکادمی اسپایر برگزار شد و همچنین به جز دیدار با شاگردان کی روش، فلسطینی ها 3 بازی دوستانه دیگر خواهند داشت.

این رسانه ادامه داد: تیم ملی فلسطین از امروز (شنبه) اردوی آماده‌سازی خود را جهت شرکت در جام ملت‌های 2019 آسیا آغاز کرده و قرار است در این اردو 4 بازی دوستانه مقابل تیم‌های ملی یمن، ایران، عراق و قرقیزستان برگزار کند.

تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D قرار دارد و فلسطینی ها با اردن، سوریه و استرالیا هم گروه هستند.

جام ملت های آسیا 2019 امارات از دی ماه 1397 آغاز می شود.

1984