مورینیو: افت تیم ما درنیمه دوم، تقصیر رانیری بود

مورینیو: افت تیم ما درنیمه دوم، تقصیر رانیری بود

سایت رسمی فوتبالی- منچستریونایتد در بازی روز شنبه اش مقابل فولام از سری رقابت های لیگ برتر موفق شد تا به برد قاطعانه 1-4 دست بیابد. در این بازی شیاطین سرخ بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و همین باعث شد تا ژوزه مورینیو در پایان بازی حسابی سرحال و شاد باشد.

آقای خاص درگفتگو با خبرنگاران در پایان دیدار روز شنبه اولدترافورد، با شوخ طبعی پاسخگوی سوالات می شد. او در مورد بودجه تیمش برای بازار زمستانی شوخی کرد و گفت:«آیا ما پولهایمان را پس انداز می کنیم؟ پولهایمان را برای ژانویه کنار گذاشته ایم؟»

در این بازی اشلی یانگ، خوان ماتا و روملو لوکاکو برای تیم مورینیو گلزنی کردند تا شیاطین سرخ به رده ششم جدول برسند. مورینیو که حسابی تحت تاثیر بازی خوب تیمش قرار گرفته بود اعلام کرد که یونایتد هنوز فضای زیادی برای پیشرفت دارد. 

او در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« نیمه اول واقعا خوب بود. هیچ فرصتی به فولام ندادیم. خیلی قوی بودیم و با جدیت کار کردیم و تهاجمی بازی می کردیم. در دقایقی از بازی، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم و در نیمه اول بی عیب و نقص کار کردیم. افت تیم ما در نیمه دوم تقصیر رانیری بود. او دو تعویض انجام داد و تیمش را تقویت کرد و همین باعث شد تا ما به مشکلاتی بربخوریم که در نیمه اول این مشکلات را نداشتیم. به علاوه فکر می کنم که برخی از بازیکنانم خسته شده بودند. برخی فاکتورها باعث شد تا در نیمه دوم نتوانیم مثل نیمه اول خوب باشیم.»

مورینیو ادامه داد:«ما در حرکات با توپ و بدون توپ خوب کار می کردیم. بدون توپ ، خوب تیم حریف را پرس می کردیم و میتروویچ را از دروازه مان دور نگاه داشتیم. در حرکات با توپ هم که کار ساده تر بود. واقعا خوب بودیم. به این برد نیاز داشتیم. در سه بازی اخیرمان، اگرچه نباخته بودیم ولی به پیروزی هم نرسیده بودیم. حالا دو بازی خارج از خانه پیش رو داریم و پس از آن دو بازی خانگی خواهیم داشت. باید ببینیم که از این بازیها چقدر امتیاز خواهیم گرفت. بازیکنانم نشان دادند که می توانیم تیم به مراتب بهتری باشیم. وقتی درتیم انسجام و ثبات باشد، همه با تمام توان تلاش خواهند کرد و نکات مثبت بیشتری در تیم خواهیم دید.»

6363