یونایتد 4 – 1 فولام؛ عقده گشایی در اولدترافورد

یونایتد 4 – 1 فولام؛ عقده گشایی در اولدترافورد


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته بود اما آنها امروز با نتیجه 1-4 فولام تحت هدایت کلودیو رانیری قعرنشین را مغلوب کرده و موقتا به رتبه ششم جدول صعود کرد.

در دقایق ابتدایی اگرچه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد اما منچستریونایتد از همان ابتدا حاکم توپ و میدان بوده و حملاتی را روی دروازه فولام ترتیب داد. اما در دقیقه 13 میزبان به گل رسید. اشلی یانگ با یک حرکت انفرادی از جناح چپ وارد محوطه جریمه شده و با یک ضربه محکم و دیدنی موفق شد گل اول یونایتد را به ثمر برساند.

در دقیقه 22 و در شلوغی محوطه جریمه هررا با یک ضربه والی می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ریکو ضربه او را مهار کرد.

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه 28 یونایتد باز هم با پاس عرضی راشفورد و ضربه زمینی خوان ماتا از درون محوطه جریمه موفق شد به گل دوم هم دست پیدا کند.

در دقیقه 38 راشفورد با یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ دروازه فولام را مورد هدف قرار داد اما ریکو با یک عکس العمل خوب باعث رفع شدن خطر شد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 42 و روی حرکت تیمی زیبای یونایتد و پاس ماتا، لوکاکو در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد و نیمه نخست با برتری 0-3 یونایتد به پایان رسید.

فولام در نیمه دوم به قصد جبران وارد میدان شد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما ضربه شورله از گوشه محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 66 فولام صاحب یک ضربه پنالتی شد که کامارا آن را تبدیل به گل کرده و اختلاف را به 2 گل رساند.

اما با اخراج زامبو از فولام در دقیقه 70 جریان بازی آرام شد. در دقیقه 80 راشفورد روی پاس هررا فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما ریکو عکس العملی خوبی نشان داد.

اما دو دقیقه بعد راشفورد موفق شد روی پاس ماتا و با یک ضربه زیبا از پشت محوطه به گوشه دروازه گل چهارم را نیز به ثمر برساند و در نهایت یونایتد با برتری 1-4 فولام را مغلوب کرد.