پیروزی خانگی پرگل بایرن مونیخ مقابل نورنبرگ

پیروزی خانگی پرگل بایرن مونیخ مقابل نورنبرگ

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که پس  از تساوی عجیب در زمین دوسلدورف توانست به دو برد متوالی دست یابد، امروز در خانه میزبانی از نورنبرگ رده پانزدهمی را بر عهده داشت. مونیخی ها با 9 امتیاز اختلاف از دورتموند در رده چهارم قرار داشتند و محکوم به پیروزی در بازی امروز بودند.

بازی با حملات بایرن شروع شد و دقیقه 9 این تیم مزد برتری خود را گرفت.

ارسال کرنر از سمت چپ توسط کیمیش با پرواز لواندوفسکی و ضربه سر تماشایی او همراه شد تا مونیخی ها خیلی زود از نورنبرگ پیش بیفتند.

بایرن همچنان تیم برتر میدان بود و لواندوفسکی چند دقیقه بعد این فرصت را داشت تا خود و تیمش را دو گله کند اما از چند قدمی دروازه توپ را در مصاف تک به تک با گلر نورنبرگ به آسمان کوبید.

پس از یکی دو موقعیت خوب دیگر که از دست رفت، بایرن دقیقه 27 به گل دوم رسید.

شوت زیبای گورتسکا با بدشانسی به تیر برخورد کرد و در برگشت لواندوفسکی از غفلت مدافعان حریف استفاده کرد با یک بغل پا توپ را وارد دروازه کرد.

لواندوسکی و زوله در ادامه هر کدام می توانستند گلی دیگر را به ثمر برسانند و کار میهمان را در نیمه اول تمام کنند اما در نهایت همان برتری 2-0 بایرن در نیمه اول پابرجا ماند.

نیمه دوم نیز بایرن تیم مسلط بر توپ و میدان بود و دقیقه 57 فاصله را به سه گل افزایش داد.

اشتباه گلر نورنبرگ در ارسال پاس باعث شد توپ به مولر برسد. او بلافاصله گنابری را صاحب توپ کرد اما ضربه او را گلر برگشت داد و در ریباند، ریبری کار را تمام کرد.

بایرن در ادامه و با توجه به در پیش بودن بازی حساس مقابل آژاکس، بیشتر به اداره بازی پرداخت و هرچند صاحب موقعیت های دیگری هم برای گلزنی شد اما در نهایت نتیجه 3-0 تا به پایان پابرجا ماند و سه امتیاز ارزشمند به حساب بایرن واریز شد. با این پیروزی بایرن مونیخ 27 امتیازی شد و موقتا تا رده دوم صعود کرد.