صلاح جایزه MVP را قبول نکرد: جایزه را به میلنر بدهید

صلاح جایزه MVP را قبول نکرد: جایزه را به میلنر بدهید

سایت رسمی فوتبالی- لیورپول در بازی روز شنبه خود مقابل بورنموث توانست به برد قاطعی دست بیابد. در این بازی محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، سه گل از گل های تیمش را به ثمر رساند و در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. اما او این جایزه را نپذیرفت و آن را به جیمز میلنر اهدا کرد.

در این بازی جیمز میلنر پانصدمین بازی اش را در لیگ برتر انگلیس برگزار کرد و صلاح معتقد بود که این جایزه باید به میلنر برسد. او بعد از آنکه این جایزه را به میلنر داد در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« میلنر 500 بازی در لیگ برتر برگزار کرده و می خواهم با اهدای این جایزه به میلنر، به او بابت کارنامه ورزشی فوق العاده اش تبریک بگویم و امیدوارم در کنار بتوانیم در این فصل به جامهای قهرمانی برسیم.»

مهاجم مصری لیورپول در این بازی ستاره شماره یک تیمش بود و سه گل از چهار گل لیورپول در برد 0- 4 مقابل بورنموث را به ثمر رساند. این دومین هت تریک صلاح با پیراهن قرمزپوشان بود. میلنر هم در بازی عصر روز شنبه پانصدمین بازی اش در لیگ برتر را تجربه کرد. او 147 بار با پیراهن منچسترسیتی در لیگ برتر به میدان رفته، 111 بار به عنوان بازیکن لیورپول در لیگ انگلیس بازی کرده و 100 بازی با پیراهن استون ویلا، 94 بازی با پیراهن نیوکاسل و 48 بازی با پیراهن لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلستان برگزار کرده است.

6363