خرید جدید لیونل مسی: هواپیمای خصوصی به قیمت 15 میلیون دلار

خرید جدید لیونل مسی: هواپیمای خصوصی به قیمت 15 میلیون دلار

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا اخیرا یک هواپیمای جت خریداری کرده که برروی بال پشتی آن شماره پیراهن مسی، یعنی 10 درج شده و روی پله های آن نام اعضای خانواده لیونل مسی نوشته شده است.

مسی این هواپیمای خصوصی 15 میلیون دلاری را از آمریکا خریداری کرده وطبق گزارش وبسایت دبله آماریا، این هواپیما، هواپیمای گلفتریم ساخت سال 2004 است و به درخواست ستاره آرژانتین چند تغییر جزئی در ظاهر این هواپیما ایجاد شده است.

روی بال پشتی هواپیما، یک عدد 10 بزرگ درج شده که یادآور شماره پیراهن لیونل مسی است تا هرکسی این هواپیما را از دور دید بداند که ستاره آرژانتینی بارسا درآن حضور دارد. روی هریک از پله های ورودی هواپیما هم نام یکی از اعضای خانواده مسی که نقش پررنگی در زندگی این ستاره آرژانتینی دارند درج شده است: نام لئو، آنتونلا و سه پسرشان تیاگو، چیرو و متئو

تجهیزات داخل هواپیما هم لوکس است و با توجه به سایز این هواپیما، می توان پیش بینی کرد که مسی، همسر و سه پسرشان می توانند سفرهای راحتی را با این هواپیما انجام دهند. این هواپیما مجموعا 16 صندلی دارد که می توان این 16 صندلی را به 8 تختخواب تبدیل کرد. به علاوه در داخل این هواپیما، دو آشپزخانه و دوسرویس بهداشتی تعبیه شده که یکی از این سرویسها، دارای دوش حمام نیز هست.

طبق گزارش این وب سایت، این هواپیما دیروز با همراهی یک خدمه در فرودگاه بوئنوس آیرس آرژانتین به زمین نشست تا در شهر سن فرناندو تغییرات دیگری دراین هواپیما اعمال شده و سپس به خدمت خانواده مسی در بیاید.

بارسلونا و لیونل مسی امشب در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول بازی خواهند داشت. بارسا در حال حاضر با 28 امتیاز صدرنشین جدول لالیگاست و اسپانیول تیم نهم جدول است. بعد از برگزاری این بازی، مسی به شهر مادرید سفر خواهد کرد تا فردا شب از نزدیک به تماشای بازی برگشت فینال کوپا لیبرتادورس بنشیند. جدال حساس و تماشایی دوتیم بوکاجونیورز و ریورپلاته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

6363