سرپرست سایپا: جمعه آخرین بازی ترابی برای سایپاست/ برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم

سرپرست سایپا: جمعه آخرین بازی ترابی برای سایپاست/ برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم سایپا گفت: دیدار روز جمعه با صنعت نفت آخرین بازی ترابی برای تیم سایپاست و برای او آرزوی موفقیت می کنیم. 

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سایپا روز جمعه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی در ورزشگاه تختی آبادان  با نتیجه 3 بر یک تیم فوتبال صنعت‌نفت را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند. در این ارتباط علی حاتم گفت: ابتدا می‌خواهم از طرف کلیه کادرفنی، بازیکنان و سایر عوامل زحمت‌کش تیم فوتبال سایپا، این پیروزی باارزش را  به کارگران و کارکنان پرتلاش و زحمت‌کش کارخانه سایپا تقدیم کنم، چون ما همگی عضو خانواده بزرگ سایپا هستیم.

سرپرست سایپا در ادامه، پیرامون شرایط نارنجی‌پوشان پیش از دیدار برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: کسب این پیروزی در خانه حریف پرقدرت‌مان  با تدابیر فنی علی دایی و سایر همکاران ایشان در کادرفنی که در طول هفته و با توجه به شرایط  تیم حاصل شد با وجود مصدومانی که داشتیم سرمربی تیم، تمریناتی را طراحی کرد که با شناخت و آنالیز دقیق از کیفیت فنی تیم صنعت‌نفت در نهایت منجر برد شد. ما برای این بازی مشکلات متعددی داشتیم. ساموئل سارفو را به دلیل محرومیت و 4 بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

حاتم درباره وضعیت مصدومان سایپا خاطرنشان کرد: روزبه شاه‌علی‌دوست که کاپیتان اول و از بازیکنان بااخلاق و زحمت‌کش سایپا در تمام سال‌های حضورش در این تیم بوده را در سفر به آبادان در اختیار نداشتیم. برای روزبه آرزوی سلامتی و بازگشت پرقدرت به تیم را داریم. رضا اسدی، عبدالله ناصری و محمد بائوج دیگر نفرات مصدوم ما و از بازیکنان تأثیرگذار تیم بودند که به دلیل مصدومیت آقای دایی نتوانست از آنها در بازی برابر صنعت‌نفت استفاده کند. با این حال ایشان با یک چیدمان بسیار خوب و با توجه به نفرات موجود تیم را به سوی پیروزی در بازی برابر حریف خوب‌مان هدایت کرد. 

سرپرست تیم سایپا در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری در دیدار دو تیم سایپا و صنعت‌نفت گفت: داوران خوب و زحمت‌کش فوتبال ما تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا عدالت بین تمام تیم‌ها اجرا شود. اما برخی اوقات اشتباهات سهوی در این زمینه صورت می‌گیرد که موجب اعتراض می‌شود.

وی افزود : تیم فوتبال سایپا این هفته نیز به آبادان سفر خواهد داشت تا در هفته پایانی نیم‌فصل نخست از لیگ‌هجدهم مجددا برابر تیم فوتبال صنعت‌نفت قرار بگیرد. بازی که آخرین حضور مهدی ترابی در ترکیب تیم فوتبال سایپا است و پس از آن این بازیکن راهی پرسپولیس خواهد شد. می‌خواهم از مهدی ترابی که دست‌پرورده باشگاه سایپا است و فوتبالش را از رده نوجوانان در این باشگاه شروع کرده بابت تمام سال‌های حضورش و تمام زحماتی که با پیراهن نارنجی سایپا برای کسب موفقیت این تیم متحمل شده تشکر کنم. مهدی یکی از بااخلاق‌های نسل فعلی فوتبالیست‌های ما است. او در این روزهای آخر حضورش در بازی‌های سایپا تمام تلاش و توان خود را گذاشته و در همین بازی برابر صنعت‌نفت 2 گل زیبا و حساس برای ما به ثمر رساند. این سرنوشت هر فوتبالیستی است که برای پیشرفت خودش گاهی ناچار می‌شود تصمیمات خاصی بگیرد.

حاتم تصریح کرد: مهدی بازیکنی باقابلیت و باکیفتی است که می‌تواند حتی در فوتبال اروپا به خوبی فعالیت کند. حالا هم برای مهدی در تیم بزرگ پرسپولیس آرزوی روزهای خوب و موفقی داریم. او فرزند فوتبالی سایپا است که با شرافت و غیرت تا روز آخر حضورش در جمع ما از هیچ تلاشی برای موفقیت این تیم فروگذار نکرده است. در مورد بازی این هفته‌مان در آبادان نیز باید عنوان کنم که ما به دلایل مختلف از جمله مصدومیت‌های ناخواسته در برخی بازی‌های لیگ‌برتر موفق به کسب نتایج مدنظر کادرفنی نشدیم. حالا می‌خواهیم در آخرین بازی نیم‌فصل اول با کسب 3 امتیاز با شرایط بهتری به تعطیلات و استقبال از نیم‌فصل دوم و ادامه بازی‌ها برویم. با توجه به بازی که روز جمعه 2 تیم با هم داشتند، شناخت بسیار خوبی از نقاط ضعف و قوت یکدیگر پیدا کرده‌اند و این موضوع نوید یک فوتبال سخت و جذاب از سوی هر 2 تیم را می‌دهد که امیدوارم با پیروزی سایپا همراه باشد.


9697