مهاجری:از نتیجه گرفتن پدیده ناراحت نیستم/ جلوی قاضی نمی‌شود ملق بازی کرد!

مهاجری:از نتیجه گرفتن پدیده ناراحت نیستم/ جلوی قاضی نمی‌شود ملق بازی کرد!

وبسایت رسمی فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برخلاف بسیاری از شایعات من از نتیجه گرفتن تیم شهرم ناراحت نیستم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی با پدیده گفت: ای کاش صحبت‌هایی که با بچه‌های تیم کرده بودم را ضبط می‌کردم تا شما بدانید به بازیکنانم چه گفتم. درباره پراهیچ و شکایت از پدیده هم گفتند که من این کارها را کردم. ۷ سال است مربی هستم و از این بی اخلاقی‌ها نکردم.  امروز ۲۰ هزار نفر مرا تشویق کردند. مشهد شهر و سابقه من است. تا جایی کار در دست ما هست و حالا کار از دست من خارج شد. به بازیکنان پدیده خسته نباشید گفتم و با گل محمدی روبوسی کردم اما اتفاقاتی افتاد که از دست من خارج است.

وی ادامه داد: در این مدت آیا کسی از من بی اخلاقی دیده است؟ باید ببینم داستان چه بوده؟ باید ببینم داستان چه بوده است. گور پدر فوتبال اگر بخواهم از این کارها بکنم. این مسائل برای من سخت است. زمانی که به تراکتورسازی رفتم یک بازیکن از پدیده به آنجا نبردم. بازیکن و مدیر برنامه‌اش به من زنگ زدند گفتند توبی معرفتی که ما را به تراکتورسازی نبردی اما گفتم این اعتقاد من است که تیم شهرم را تضعیف نکنم.

مهاجری تاکید کرد: مرادمند و صادقی به درد تراکتورسازی می خوردند اما از این کارها نکردم. پدیده بی پول بود اما من از این کارها نکردم. انتظارات از من بالاست. حساس ترین بازی نیم فصل امروز بود، چون پدیده بهترین تیم ایران است. خوشحالم مقابل بهترین تیم ایران نتیجه گرفتم اما به خاطر نتیجه گرفتن پدیده ناراحت نمی‌شوم.

مهاجری افزود: ۲ گل تاکتیکی خوردیم. پدیده بهترین تیم ایران است و به همه آنها بابت این شرایط تبریک می‌گویم. به این تیم و به تیم خودم که در این جو امتیاز گرفتیم تبریک می‌گویم. در نیمه دوم شرایط برای ما فرق می‌کرد. خود من تا به حال چنین جوی ندیدم. حالا بروم گلایه کنم که چرا بازی رایگان شده است؟ این حق میزبان است. در این ۲۵ سالی که در فوتبال مشهد بودم این جو را ندیده بودم. حالا بروم چه گلایه‌ای بکنم؟ تیم خوبی در پدیده وجود دارد. این بازی برای من دو سر برد بود و الان هم همین را می گویم. به پدیده و بازیکنان تیمم افتخار می کنم که امروز ۲ بار عقب افتادیم و هر دو بار به بازی برگشتیم. بازی امروز نه حساس بود نه مهم. نتیجه گرفتن از این پدیده افتخار است.

وی در ادامه نشست خبری خود اظهار داشت: بارها در این چند سال هم گفته‌ام، روز مسابقه با ذوب آهن به پدیده رفتیم. گفتیم بازی ۲۴ ساعت عقب بیفتد. با ۳ گروه به اصفهان رفتیم. میلاد غریبی رباطش پاره شد. الان کجای فوتبال است؟ حق کشی برای ماست. در بازی با پرسپولیس مگر حق ما را نخوردند؟

سرمربی تیم ماشین سازی ادامه داد: خوشبختانه جلوی قاضی نمی شود ملق بازی کرد. ۵۰ درصد بازیکنانم با مصدومیت بازی می کنند. یار ندارم. بازیکنان را در پست‌های مختلف به زمین فرستادم اما ننالیدم. کنعانی زادگان به خاطر من بازی کرد چون مصدوم بود. عکس پای او را ببینید. با دکتر تیم ملی حرف زدم. در زانوی او پیچ و مهره است. باید یک جاهایی بازی را کنترل می کردیم و گرنه کلاه سر ما می رفت. اکبر صادقی از بهترین های ایران است اما او را کنترل کردیم. اگر این طور نمی شد نمی توانستیم امتیاز بگیریم اما با این همه ۲ گل تاکتیکی خوردیم. یک هفته روی این موارد کار کردیم اما گل خوردیم. مقابل پرسپولیس هم اتفاقی گل خوردیم. امروز از روی آنالیزهای خودمان به گل رسیدیم و می دانستیم از این راه می شود به گل رسید.

وی تصریح کرد: پیمان بابایی را در یک صحنه در نیمه اول کشیدند و به آن اعتراض کردم. خالقی فر خطا کرد اما خطای او را گرفتند. به بازی سال قبل ما مقابل سپاهان رجوع کنید. یک پنالتی غلط گرفتند و یک گل آفساید خوردیم. بروید ببینید داور بازی چه کسی بود؟ به این موارد ورود نمی کنم. به هر حال مشهد شهر من است. همین حالا که سیاه جامگان در فوتبال نیست ناراحتم چون مثل بچه خودم بود و من آن را بزرگ کردم.

مهاجری افزود: کنعانی زادگان قرار نبود با ونزوئلا بازی کند. او باید استراحت می کرد. مجید حسینی آسیب دید و او مجبور بود بازی کند. به او فشار آمده و خسته است. ما یار نداریم اگر نتیجه دادیم به خاطر این است درد را می بینیم اما درمان ندارم. چون یار ندارم کنعانی زادگان سرمایه ملی ماست و باید به او برسیم تا شرایطش بهتر شود. الان همه ما تحت فشار هستیم. همیشه مثال می زنم که اگر بازیکنی وارد این موارد می شود باید خودش را اصلاح کند. اگر مقصر سمت ما باشد برخورد می کنیم. باید ببینیم چه بوده و بعد به آن رسیدگی کنیم.

وی در این نشست خبری تصریح کرد: ما ۱۵ دقیقه ابتدایی زیر فشار شدید پدیده بودیم و باید از این شرایط خارج می شدیم. من خودم این موضوع را به شما گفتم.

مهاجری درباره بازگشت احتمالی داریوش شجاعیان ادامه داد: اگر این بازیکن برگردد استقبال می کنیم.

وی درباره درگیری اعضای کادرفنی دو تیم در اواخر بازی اظهار داشت: سرآسیایی برای من فرد عزیزی است اما الان نمی توانم در این باره چیزی بگویم. باید در آرامش فیلم را ببینیم. الان هم ما و هم شما تحت فشار هستیدو باید در آرامش به این مسائل رسیدگی شود.الان هر چه بگویم یک طرفه به قاضی رفتن است. نباید این صحنه ها را ببنیم. این موارد برای ما زشت است. من از همه عذرخواهی می کنم.

1984