دیبالا ماجرای شادی پس از گل «نقابی»اش را توضیح داد

دیبالا ماجرای شادی پس از گل «نقابی»اش را توضیح داد

سایت رسمی فوتبالی – پائولو دیبالا گفته که خیلی خوش‌شانس است که برای یوونتوس بازی می‌کند. او همچنین گفته شادی پس از گلش پیامی به همراه دارد.

دیبالا از سال 2015 که به یووه پیوست با شادی پس از گل مشهورش شناخته می‌شود. او پس از گل‌زنی، دستش را به حالت نقاب روی صورتش می‌گذارد.

این مهاجم آرژانتینی می‌گوید: «این ژست نقاب من زیاد به شادی پس از گل ارتباطی ندارد و بیشتر یک پیام است. این نشان از یک نقاب ایده‌آل دارد که گلادیاتورها روی صورتشان می‌گذاشتند تا بجنگند. در دوحه و پس از بازی مقابل میلان که سوپرجام را باختیم، ایده این شادی پس از گل در من شکل گرفت.»

او درباره بهترین گلی که زده می‌گوید: «گلی که فصل پیش به لاتزیو زدم. آن گل خلاقانه‌ترین گل من بود و من خیلی عالی توانستم در برابر فشار دو بازیکن حریف مقاومت کنم.»

او درباره حضور در یوونتوس هم می‌گوید: «سه سال پیش به یووه پیوستم. در آن هنگام 21 سال داشتم و به همین دلیل پیراهن شماره 21 را انتخاب کردم که در تاریخ یوونتوس خیلی مهم است. 

سپس باشگاه از من خواست که پیراهن 10 را بپوشم و این تصمیم آسانی نبود چون می‌دانستم که انتقادات از من شدیدتر خواهد بود. اما پس از فکر کردن، این چالش را پذیرفتم. من خیلی خوش‌شانس هستم که در باشگاهی بزرگ هستم.»

8444