هدیه 800 هزار یورویی نایک به مودریچ برای فتح توپ طلا

هدیه 800 هزار یورویی نایک به مودریچ برای فتح توپ طلا

سایت رسمی فوتبالی- لوکا مودریچ ستاره کروات باشگاه رئال مادرید که اخیرا توپ طلای سال 2018 را مال خود کرد، علاوه بر فتح این جایزه معتبر، جایزه ای 800 هزار یورویی را نیز دریافت نمود. البته این جایزه از سوی مسئولان فرانس فوتبال که توپ طلا را اهدا می کنند به مودریچ داده نشد، بلکه این رقم به خاطر قراردادی که کاپیتان تیم ملی کرواسی و ستاره رئال مادرید با کمپانی نایکی، اسپانسر اصلی مودریچ بسته بود، به او اهدا شده.

طبق گزارش منتشره در وب سایت ال کنفیدنسیال، در بندی از قرارداد اسپانسرینگ نایکی و مودریچ ذکر شده بود که در صورتی که لوکا مودریچ فاتح توپ طلا بشود، پاداشی 800 هزار یورویی به او پرداخت خواهد شد. چرا که کسب این جایزه معتبر، باعث افزایش فروش محصولات کمپانی نایکی که مودریچ را به عنوان چهره تبلیغاتی اش دارد، خواهد شد. بعد از موفقیت تیم ملی کرواسی در جام جهانی روسیه ، محصولات مودریچ فروش بیشتری داشتند و حالا این رقم افزایش به مراتب بیشتری خواهد داشت. 

با قاطعیت می توان گفت که سال 2018 یکی از بهترین سالهای کارنامه فوتبالی لوکا مودریچ بوده. او بعد از کسب قهرمانی با رئال مادریددرلیگ قهرمانان اروپا، نایب قهرمان جام جهانی شدو سپس  برترین بازیکن قاره اروپا شناخته شد و جایزه د بست را نیز مال خود کرد و سال را با فتح توپ طلا به پایان برد.

لوکا مودریچ یکی از چهره های اصلی تبلیغاتی برند نایکی در کنار کریستیانو رونالدو، نیمار، سرخیو راموس و هری کین است. و حالا و با دستیابی مودریچ به توپ طلا، کمپانی نایک کفشهای مخصوصی را به این مناسبت طراحی کرده است. کفشهایی به رنگ نقره ای با خطوط طلایی که یک M به رنگ طلایی هم بررویش نقش بسته. مودریچ هنوز با این کفشها گام به زمین چمن نگذاشته و از زمان فتح توپ طلا هنوز یک دقیقه هم درترکیب تیمش به میدان نرفته است.

6363