ماهینی: گرشاسبی برود باید از صفر شروع کنیم/ با این تغییرات پرسپولیس به حاشیه می‌رود

ماهینی: گرشاسبی برود باید از صفر شروع کنیم/ با این تغییرات پرسپولیس به حاشیه می‌رود

وب سایت رسمی فوتبالی-بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ثبات مدیریت و حضور کادر فنی به موفقیت رسیدیم و اگر گرشاسبی برود ما هم دچار مشکل می‌شویم.

به گزارش فوتبالی، حسین ماهینی در گفت‌وگویی در خصوص احتمال کنار رفتن حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشستگی گفت: دلیل موفقیت باشگاه پرسپولیس در این مدت ثبات کادر مدیریتی، ثبات کادر فنی و حضور بازیکنان توانمند و باغیرت بوده که توانسته‌اند از شرایط سخت و حساس عبور کنند و پرسپولیس را به موفقیت برسانند. در این مدت همه ما تلاش کردیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم و فکر می‌کنم که تغییر مدیریت در این شرایط کار درستی نیست. این کار باعث ناراحتی 40 میلیون هوادار خواهد شد.

وی افزود: ما با ثبات موفق شدیم به موفقیت برسیم و هواداران‌مان را شاد کردیم اما در این شرایط چرا باید تغییرات مدیریتی بدهند؟ در این صورت ما باید دو باره از صفر شروع کنیم و این در حالی است که همه برای موفقیت تلاش کردند.

ماهینی خاطرنشان کرد:‌در این مدت ما کمترین دریافتی را داشتیم اما به خاطر صداقت و روراستی گرشاسبی حرفی نزدیم چرا که او صادقانه مقابل بچه‌ها می‌گفت که پولی نداریم چرا که هر پولی که به باشگاه آمده برای پرداخت بدهی‌ها هزینه شده و دیگر پولی در باشگاه نیست که به بازیکنان بدهند ما هم به خاطر این صداقت سکوت می‌کردیم و به عشق هواداران تمرین کردیم و بازی انجام دادیم. ما حتی پاداش سال قبل و امسال را هم نگرفتیم و همه چیز را به خاطر روراستی گرشاسبی پذیرفتیم و دندان روی جگر گذاشتیم.

مدافع تیم پرسپولیس افزود: هر پولی به باشگاه آمد خرج بدهی‌های گذشته شد اما ما فقط تمرین کردیم و بردیم و الان هم درخواست ما این است که تغییرات در پرسپولیس انجام نشود و گرشاسبی بماند. چون به ثبات خوبی رسیده‌ایم و بدون حاشیه کار را پیش می‌بریم اما اگر شرایط اینطور بماند قطعا ما هم دچار مشکلات متعددی خواهیم شد و این مسئله چیزی جز سرخوردگی هواداران ما ندارد.

7655