روزشمار تابستان پرحاشیه رونالدو درسال2009: تجاوز به مایورگا، رفت و آمد با پاریس هیلتون وپیوستن به رئال مادرید

روزشمار تابستان پرحاشیه رونالدو درسال2009: تجاوز به مایورگا، رفت و آمد با پاریس هیلتون وپیوستن به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- اخیرا مدارکی در مورد تابستان جنجالی و پرحاشیه کریستیانو رونالدو در سال 2009 منتشر شده که حکایت از آن دارد که کریس رونالدو قبل از پیوستن به باشگاه مادریدی، حسابی تابستان شلوغی را پشت سرگذاشته.

چند هفته پیش بود که پرونده تجاوز کریس رونالدو به کاترین مایورگای آمریکایی فاش شد و در روزهای اخیر، توضیحاتی که کریس برای آماده کردن دفاعیه به وکلایش ارائه کرده بود نیز منتشر شده است. روزنامه دراشپیگل در گزارش جنجالی خود جزئیات ریزی از این داستان را نیز منتشر کرده و صحبتهای ردوبدل شده بین رونالدو و مایورگا را چاپ نموده است.

این درحالی است که از زمان انتشار خبر انتقال کریس رونالدو به رئال مادرید تا زمانی که او اولین بار پیراهن تیم مادریدی را به تن کرد وتعطیلات تابستانی اش به پایان رسید، او روزهای پرحاشیه ای را در لس آنجلس و لاس وگاس سپری کرده بود و مدتی هم با پاریس هیلتون، دختر سرمایه دار بزرگ آمریکایی در ارتباط بود.

بعد از این تابستان پرحاشیه، در ماه سپتامبر کریستیانو رونالدو در گفتگو با وکلایش صحبتهایی که میان او و مایورگا رد و بدل شده بود را ب گفت. البته در ماه دسامبر این صحبتها را کمی تغییر داد و همین گمانه زنی ها را دراین رابطه افزایش داده است.

دراین گزارش قصد داریم تا آنچه در تابستان سال 2009 برای رونالدو رخ داده را بررسی کنیم:

*یونایتد و پذیرش پیشنهاد رئال مادرید برای جذب رونالدو:

11 ژوئن سال 2009 ،رسانه های خبری اعلام کردند که سران یونایتد پیشنهاد 80 میلیون پوندی رئال مادرید برای جذب کریستیانو رونالدو را پذیرفته اند. این بمب خبری تابستان آن سال بود و کمی بعد سران یونایتد با انتشار بیانیه ای این خبر را تائید کرده و یادآوری کردند که بنا به درخواست رونالدو وتمایلش برای ترک اولدترافورد با پیشنهاد رئالی ها موافقت کردند


*دیدار کریس با پاریس هیلتون

روز 12 ژوئن سال 2009؛ روزنامه سان در گزارشی به این نکته اشاره کرد که کریس رونالدو و پاریس هیلتون با هم دیدار داشتند..تصاویری هم از دیدار این دو چهره سرشناس منتشر شد که در یک میهمانی شبانه با هم حضور پیدا کردند. درآن زمان پاریس هیلتون درمورد رونالدو گفت:« او یک ورزشکار به تمام معناست.» طبق این گزارش آنها چند روزی با هم در رفت و آمد بودند.

*دیدار با کاترین مایورگا در لاس وگاس

در روز 15 ژوئن سال 2009 کریس رونالدو و کاترین مایورگا با هم دیدار کردند. کریس در هتل پالمز لاس وگاس مستقر بود و گویا تجاوز هم در همین هتل رقم خورده. بعد از این اتفاق بود که رونالدو مبلغی بابت حق السکوت به خانم مایورگا پرداخت کرد و تا سالها این راز مخفی مانده بود. 

*اعلام خبر رسمی انتقال کریس به رئال مادرید

در روز 26ژوئن 2009، دوباشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد این خبر را رسما اعلام کردند: کریس رونالدو به رئال مادرید پیوست و گران ترین انتقال تاریخ دنیای فوتبال درآن زمان نام گرفت. او با قراردادی شش فصله و در ازای دستمزد سالانه 13 میلیون یورویی به برنابئو منتقل شد. در نهایت او 9 فصل پیراهن رئال را به تن کرد و تابستان گذشته با جدایی از رئال مادرید به یوونتوس پیوست

*درگیری با یک عکاس

در اولین روز ماه جولای 2009، کریس رونالدو با یک پاپاراتزی که او را تعقیب می کرد درگیر شد. این اتفاق درشرایطی رخ داد که رونالدو همراه با مادرش در شهر لیسبون مشغول گشت و گذار بود و این پاپاراتزی دائما آنها را تعقیب می کرد. خود رونالدو درباره این برخورد گفت:« من اجازه نمی دهم که هیچ کسی مادرم را اذیت کند. از اتفاقی که رخ داد متاسفم ولی نمی توانم قول بدهم که اگر یک بار دیگر این اتفاق تکرار شود، واکنشی نشان ندهم.» در آن زمان کریس با لگدی، شیشه ماشین این عکاس را شکست.

*برگزاری مراسم معارفه کریس در برنابئو

در روز ششم جولای 2009، مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد وبیش از هشتاد هزار هوادار مادریدی دراین مراسم حضور یافتند. 

*اولین بازی کریس با پیراهن رئال

پانزده روز بعد از مراسم معارفه کریس در باشگاه مادریدی و در روز 21 جولای او اولین بازی اش را با پیراهن رئال برگزار کرد. درآن زمان پلگرینی هدایت رئال را در دست داشت و او در یکی از بازیهای تیمش در اردوی پیش فصل مقابل شامراک راورز ایرلند به میدان رفت. کریس درآن بازی 45 دقیقه در زمین بود و اولین بازی اش را برای کهکشانی ها برگزار کرد

*اولین بازی رسمی برای رئال

روز 29 آگوست کریس اولین بازی رسمی اش را با پیراهن رئال انجام داد و در آن بازی از روی ضربه پنالتی گلزنی کرد تا در برد تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا تاثیرگذار باشد. در آن فصل کریس پیراهن شماره 9 رئال را به تن داشت و پیراهن شماره 7 تیم دراختیار رائول گونزالس بود

*گفتگو با وکلا وارائه توضیحاتی درمورد اتفاقات جنجالی

دراشپیگل در گزارش اخیرش از مدارکی رونمایی کرده که در سپتامبر سال 2009، کریس در گفتگو با وکلایش از آنچه میان او و خانم مایورگا گذشته صحبت کرده است.  گویا کریس یک پرسشنامه را پر کرده و در آن اذعان کرده که خانم مایورگا مخالف هرگونه ارتباطی بوده و بارها مخالفتش را اعلام کرده 

طبق این گزارش، سه ماه بعد و بعد از تلاشهای پی درپی برای توافق با خانم مایورگا برای مسکوت نگه داشتن قضیه، کریس دوباره پاسخگوی سوالات وکلایش شده و پاسخهایش را کمی تغییر داده. 

6363