اعتیاد اوزیل به بازی فورتنایت، دلیل رهانشدن او از بند مصدومیت کمر

اعتیاد اوزیل به بازی فورتنایت، دلیل رهانشدن او از بند مصدومیت کمر

سایت رسمی فوتبالی- آخرین باری که مسوت اوزیل در یکی از بازی های آرسنال به میدان رفت ، روز پنجم اکتبر و در جدال توپچی ها مقابل قره باغ در لیگ اروپا بود که با برد 3-0 آرسنال به پایان رسید. اوزیل آن بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و تنها 25 دقیقه درترکیب تیمش قرار گرفت.

این ستاره آلمانی همچنان با مصدومیت از ناحیه کمر دست و پنجه نرم می کند و از آن زمان به بعد، هنوز نتوانسته به اوج آمادگی برسد و از همین رو اونای امری هنوز نتوانسته اوزیل را در ترکیب تیمش قراردهد. این سرمربی اسپانیایی در کنفرانس خبری اخیرش قبل از مصاف آرسنال با یونایتد در مورد شرایط اوزیل گفت:« او به تنهایی تمرین می کند ولی نمی دانم که دربازی های آتی قادر به استفاده از او خواهم بود یا نه.»

حالا آرسنالی بی صبرانه در انتظار بازگشت اوزیل به ترکیب تیمشان هستند تا بتوانند روند خوب 20 بازی بدون باخت شان را با بهره گیری از توانایی های فوتبالی اوزیل ادامه دهند. اما اینطور به نظر می رسد که اعتیاد اوزیل به بازی ویدیویی فورتنایت، باعث شده تا روند بهبود او به کندی طی شود.

در  وب سایت 'Wasted on Fortnite'، می توان مشاهده کرد که هر کاربر چند بازی آنلاین انجام داده است  و دیلی استار با بررسی پروفایل اوزیل اعلام کرده که این ستاره آلمانی اخیرا 5221 بازی آنلاین فورنتایت داشته و این بدان معناست که او روزانه حدودا 5 ساعت را صرف انجام این بازی ویدیویی می کند.

روزنامه بیلد آلمان هم به همین خاطر گفتگویی با یک پزشک متخصص داشته و این پزشک سرشناس اعلام کرده که اعتیاد به این بازی ویدیویی یکی از دلایل تاخیر در بازگشت اوزیل به میادین ورزشی است. چرا که او با صرف زمان زیادی برای انجام این بازی، به اندازه کافی تمرینات ریکاوری را انجام نمی دهد و نشستن های مداوم باعث شدت گرفتن مشکلات کمر اوزیل شده است.

6363