جنجال در باشگاه آرسنال: انتشار تصاویری از بازیکنان توپچی ها درحال مصرف مواد مخدر

جنجال در باشگاه آرسنال: انتشار تصاویری از بازیکنان توپچی ها درحال مصرف مواد مخدر

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه بریتانیایی سان در گزارشی اختصاصی تصاویری را منتشر کرده که در آن تعدادی از بازیکنان آرسنال در حال مصرف ماده مخدر هیپی کرک (نیتروژن اکسید ) هستند. این ماده مخدر اخیرا با نام "گاز خنده" حسابی معروف شده است و باعث ایجاد شادی و خوشبینی موقت می شود.

این ویدیو در ماه آگوست و چند روز قبل از آغاز اردوهای این فصل ضبط شده و توسط روزنامه سان منتشر شده است.

 الکساندر لاکازت، متئو گندوزی، سئاد کولاشیناچ، مسوت اوزیل و پیر امریک آئوبامیانگ بازیکنانی هستند که در این ویدیو دیده می شوند. طبق گزارش روزنامه سان و برپایه آنچه در ویدیو مشاهده می شود، تعدادی از بازیکنان آرسنال بعد از مصرف این ماده مخدر غش کرده و هوشیاری شان را از دست داده اند. 

استفاده بیش از حد و اوردوز نیتروژن اکسید ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در زمینه هماهنگی بدن، حمله قلبی و حتی مرگ شود.

این بازیکنان فوتبال در جریان یک میهمانی خصوصی در تیپ کلاب شهر لندن از این ماده مخدر استفاده کردند. در این میهمانی 70 جوان حضور داشتند وبازیکنان آرسنال هم در جمع این میهمانان بودند و مجموعا 33.685 یورو در این کلاب شبانه خرج کردند.

انتشار این تصاویر هواداران آرسنال و اونای امری سرمربی این تیم را حسابی نگران کرده است. بعد از انتشار این گزارش جنجالی سخنگوی باشگاه آرسنال در صحبت هایی گفته:«با بازیکنان دراین رابطه صحبت خواهد شدو مسئولیتهای آنها به عنوان نمایندگان باشگاه به آنها یادآوری خواهد شد.»

در بخش دیگری از این گزارش یادآوری شده که مسوت اوزیل درحال استعمال این ماده مخدر خطرناک به حالت نیمه بیهوش درآمده بود.

متئو گندوزی فرانسوی بعد از مصرف نیتروژن اکسید کاملا از هوش رفت و روی مبل افتاده بود وهم تیمی هایش دور او جمع شده بودند و می خندیدند.


هنریک مخیتاریان و اشکوردان مصطفی هم اگرچه در این کلاب حضور داشتند ولی درهیچ تصویری آنها در حال مصرف این ماده مخدر دیده نشدند.

یکی از افراد حاضر دراین میهمانی شبانه گفته:« بسته های این ماده مخدر را به داخل کلاب می آوردند وبازیکنان آنها را مصرف می کردند. برخی از آنها بیهوش می شدند. اوزیل به یک نقطه زل زده بود  و در داخل مبلش فرورفته بود. یک بازیکن جوان با موهای فر هم به شدت تشویق می کردند تا ادامه دهد و حالش به مراتب بدتر شد. او کاملا از هوش رفت و روی مبل افتاد. حیرت آور است که این ورزشکاران و الگوهای جامعه با چنین ماده مخدر خطرناکی، این ریسک را انجام می دهند. اگر هواداران و سرمربی شان این صحنه ها را می دیدند، وحشت می کردند.»

اندکی بعد از این ماجرا بود که آرسنال در دیداری خانگی در لیگ برتر 0-2 مغلوب سیتی شد و در روز 18 آگوست هم درخارج از خانه 2-3 مقابل چلسی شکست خورد. البته توپچی ها تدریجا خود را بازیافتند و حالا در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند.

یکی دیگر از حاضران دراین مراسم هم گفته:« همه میهمانان حاضر در مراسم به جز بازیکنان آرسنال مجبور بودند که در بدو ورود گوشی های موبایلشان را تحویل بدهند. بازیکنان آرسنال نمی خواستند که هیچ عکس و فیلمی از مراسم بیرون برود.»

حالا همه منتظر هستند تا ببینند که اونای امری چه تصمیمی برای این بازیکنان خواهد گرفت. این سرمربی اسپانیایی در اوایل فصل، استفاده از آبمیوه را برای شاگردانش ممنوع کرده بود؛ چون به اعتقاد او آبمیوه شکر زیادی دارد. حالا یکی از منابع نزدیک به باشگاه آرسنال گفته:« اگر امری از اینکه بازیکنانش آبمیوه بخورند، راضی نیست، خدا می داند که او بعد از اطلاع از آنچه در این میهمانی شبانه گذشته، چه حالی خواهد داشت.»

6363