فاتح تریم هم فرناندو تورس را نمی خواهد

فاتح تریم هم فرناندو تورس را نمی خواهد

سایت رسمی فوتبالی- فاتح تریم سرمربی باتجربه و ترکیه ای باشگاه گالاتاسرای گزینه احتمال انتقال فرناندو تورس به رختکن تیمش در بازار زمستانی را رد کرده است. او که در فوتبال ترکیه با لقب امپراطور شناخته می شود، اخیرا از مسئولان باشگاهش خواسته بود تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی دست کم دو مهاجم خوب برای تیمش خریداری کنند؛ چرا که گالاتاسرای در زمینه گلزنی مشکلات زیادی دارد. دردیوک، گوموس و اونیکورو مهاجمان فعلی تریم هستند. 

در همین راستا گزینه های متعددی روی میز مدیران گالاتاسرای قرار گرفت که یکی از آنها لوئیس موریل، مهاجم کلمبیایی سویا بود که به دلیل تراکم مهاجم در این باشگاه اسپانیایی به ندرت فرصت بازی کردن در این تیم پیدا می کند. روزنامه حریت در گزارشی از فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی دنیای فوتبال هم به عنوان یکی دیگر از گزینه های مدنظر باشگاه گالاتاسرای خبر داده و نام ال نینیو به عنوان یکی از بازیکنانی که ممکن است در بازار زمستانی راهی ترکیه شود به گوش می رسید. 

طبق این گزارش مسئولان باشگاه ترکیه ای به بررسی راهکارهای موجود برای جذب مهاجم سابق اتلتیکومادرید از تیم ژاپنی پرداختند. اما حالا فاتح تریم این گزینه را رد کرده و اعلام کرده که تورس دیگر از قدرت سابقش برخوردار نیست و فاصله زیادی با گزینه مدنظر او برای تقویت خط حمله تیم ترکیه ای دارد و بعید می داند که عملکرد ال نینیو بتواند اوضاع خط حمله تیمش را بهبود بخشیده و به کمک تیم بیاید.

تورس درحال حاضر 34 سال دارد و از زمان انتقالش به فوتبال ژاپن،  17 بازی با پیراهن تیم ساگان توسوی ژاپن برگزار کرده و تنها به 3 گل رسیده و 2 پاس گل هم داده. به علاوه قیمت 5 میلیون یورویی او، رقم خیلی بالایی با درنظر گرفتن سن و سالش و اوضاع فیرپلی مالی به نظر می رسد.

6363