پل اینس: پوگبا احمق است؛ همه تقصیرها گردن مورینیو نیست

پل اینس: پوگبا احمق است؛ همه تقصیرها گردن مورینیو نیست

سایت رسمی فوتبالی – بعد از تساوی اخیر منچستریونایتد مقابل آرسنال، پل اینس در مورد شرایط شیاطین سرخ به صحبت پرداخته و نظرش را در مورد اوضاع پل پوگبای فرانسوی در رختکن اولدترافورد مطرح کرده است. 

او معتقد است که افت فوتبال پوگبا در ترکیب یونایتد، این تیم را به دردسر انداخته و در عین حال تاکید کرده که همه تقصیرهای ناکامی منچستریونایتد، گردن ژوزه مورینیو نیست. این در حالی است که شنیده می شد که اینس چند ماه پیش با مورینیو در افتاده است. اما حالا این ستاره سابق تیم ملی انگلیس نظرش را در مورد شرایط شیاطین سرخ ابراز کرده و گفته که بهترین راهکار برای نجات این تیم این است که پوگبا اولدترافورد را ترک کند.

اینس در این رابطه و در گفتگو با ایندیپندنت گفته:« پوگبا می بایست یک بازیکن در حد و اندازه های جهانی می بود ولی به نظرم یک بازیکن متوسط است. او فکر می کند که یونایتد جایی است که روی زمین چمن می آید تا با توپ حرکات نمایش بزند و بعد توپ را از دست بدهد و به تیم آسیب بزند. پوگبا واقع احمق است. کافی است ببینید که هواداران چطور برای او سوت می زنند. چرا؟ آنها از رفتارها و عملکرد او خسته شده اند. بهترین راه برای همه جدایی اوست. می توانیم در برخی مسائل تقصیرها را گردن مورینیو بیندازیم ولی او مقصر همه چیز نیست.»

در ماه های اخیر گمانه زنی ها در مورد جدایی پل پوگبا از  یونایتد شدت بیشتری یافته؛ این در شرایطی است که انتظار می رفت تا در این فصل او به خوبی در تیم مورینیو جا بیفتد ولی این اتفاق رخ نداد و اختلافات متعددی میان آنها به وجود آمد؛ به همین خاطر مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا در حال جستجو برای یافتن تیم جدیدی برای اوست و راحت ترین گزینه برای این ستاره فرانسوی بازگشتش به یوونتوس است.

6363