بویان کرکیچ: از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدم به دسته دو انگلیس، ولی راضی‌ام؛ در ایتالیا من را تهدید کردند

بویان کرکیچ: از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدم به دسته دو انگلیس، ولی راضی‌ام؛ در ایتالیا من را تهدید کردند

سایت رسمی فوتبالی – بویان کرکیچ گفته که در انگلیس بیش از ایتالیا به او احترام گذاشته می‌شود.

این بازیکن 28ساله در آکادمی بارسلونا پرورش یافت و برای این تیم هم بازی کرد، و سپس به رم و میلان پیوست. او حالا در استوک‌سیتی بازی می‌کند.

او گفته است: «در انگلیس بیرون از زمین احترام بیشتری حس می‌کنم. من واقعا به دوران ورزشی‌ام افتخار می‌کنم، مخصوصا در انگلیس که برایم بهتر از اسپانیا بود. ذهنیت‌ها در کشورها متفاوت است و این‌جا مردم به شما احترام می‌گذارند.

این‌جا واقعا جای خوبی است. من در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بازی کردم، برای تیم‌های بزرگی به میدان رفتم، و حالا در چمپیونشیپ (دسته دو انگلیس) هستم. از نظر احساسی سخت است اما من دارم لذت می‌برم. 

در اسپانیا و ایتالیا، اگر ببرید بهترین هستید و زمانی که می‌بازید خیلی بد هستید. در ایتالیا اگر در یک بازی گل بزنید و پیروز شوید، نمی‌توانید به خیابان بروید چون مردم خیلی مشتاقانه فوتبال را دنبال می‌کنند. وقتی هم می‌بازید که دیوانه می‌شوند و بعد از بازی منتظر شما می‌مانند.

زمانی که در رم بودم، یک بازی را باختیم و طرفداران در زمین تمرین منتظر ما بودند. بازی بعدی ما برابر لاتزیو بود که بازی سال بود. آنها گفتند: امروز باختید ولی برای بازی بعدی هیچ بهانه‌ای ندارید. البته به لحن مناسبی هم نگفتند. برای برخی بازیکنان مهم نیست، اما برخی حساس‌تر هستند.»

8444