پنج نقل و انتقال بزرگ و احتمالی زمستان 2019

پنج نقل و انتقال بزرگ و احتمالی زمستان 2019

سایت رسمی فوتبالی - کمتر از یک ماه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستان 2019 باقی مانده و بسیاری از باشگاه ها قصد دارند تا با به خدمت گرفتن بازیکنان ارزشمند، تیم خود را تقویت کنند.

به گزارش فوتبالی، به زمانی از فصل رسیدیم که بسیاری از تیم ها در سرتاسر اروپا قصد دارند نقاط ضعف خود را که در تابستان موفق به برطرف کردنش نشده اند، با به خدمت گرفتن بازیکنان جدید بهبود ببخشند. انتظار می رود که رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا اصلی ترین خریدارهای ژانویه سال جدید میلادی باشند. خریدهای ماه ژانویه معمولا به طور مستقیم وارد ترکیب تیم می شوند و در اکثر موارد نیز در نتایج بسیار تاثیرگذار هستند. در این مطلب به 5 نقل و انتقال احتمالی ژانویه 2019 نگاهی خواهیم انداخت.

1. ادن هازارد

ادن هازارد که از سوی بسیاری به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر شناخته می شود، در شرایط بسیار خوبی در این فصل قرار دارد. کاپیتان بلژیکی تیم مائوریتزیو ساری نقشی مهم در انقلاب تاکتیکی این مربی در استمفوردبریج ایفا می کند اما شاید مدت زمان زیادی از حضورش در این تیم باقی نمانده باشد. نزدیک به 3 فصل است که رئال مادرید به این بازیکن علاقه دارد و بعصی معتقد هستند که در صورت عدم جدایی ناگهانی زیدان، هازارد در حال حاضر در سانتیاگو برنابئو حضور داشت. هنوز 18 ماه از قرارداد او با چلسی باقی مانده و این باشگاه ماه هاست در حال مذاکره با مدیر برنامه های اوست و حتی گرانقیمت ترین قرارداد تاریخ باشگاه را به او پیشنهاد داده است. اما فلورنتینو پرز هنوز جانشینی برای رونالدو به خدمت نگرفته و احتمال اینکه هازارد در سال جدید جای خالی ستاره پرتغالی را در برنابئو پر کند، بسیار زیاد است.

2. کریستین پولیسیک

کریستین پولیسیک گزینه مد نظر چلسی برای پر کردن جای ادن هازارد است که احتمال انتقالش به رئال مادرید بسیار زیاد شده است. این بازیکن تیم ملی آمریکا در این فصل نمایش درخشانی برای دورتموند داشته است. او در چند فصل اخیر در این تیم حضور داشته است و جدایی او می تواند ضربه بزرگی به آرزوهای دورتموند برای موفقیت در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان بزند. قرارداد فعلی این بازیکن تا سال 2020 است و باشگاه آلمانی سعی دارد با ارائه پیشنهادهای جذاب قرارداد او را تمدید کند. چلسی در حال حاضر جدی ترین خواهان اوست و مذاکرات را با دورتموند آغاز کرده است. لیورپول و پاری سن ژرمن نیز دیگر مشتریان این بازیکن است. احتمال تغییر رنگ پیراهن این بازیکن آمریکایی در نیم فصل دوم اروپا بسیار زیاد است.

3. آرون رمزی

آرون رمزی در یک دهه گذشته مترادف کلمه آرسنال بود. بازیکن تیم ملی ولز این فصل و با هدایت امری بسیار برای تیم تاثیرگذار بوده است اما با پس گرفتن پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه، رمزی این تیم را ترک خواهد کرد. بازیکن 27 ساله سابق تیم کاردیف تا به حال 3 گل زده و 6 پاس گل ارسال کرده است. گفته می شود عدم توافق بر سر قیمت پیشنهادی دلیل به بن بست رسیدن مذاکرات بوده اما آمادگی فعلی این بازیکن شاید نظر امری و باشگاه آرسنال را تغییر دهد. رمزی از ماه ژانویه آزاد است که مذاکرات خود را شروع کند و باشگاه های تراز اول سراسر اروپا مانند یوونتوس، بارسلونا، بایرن مونیخ، چلسی و منچستریونایتد خواهان جذب او هستند. خبرها حاکی از این است که مذاکرات با بایرن مونیخ در مراحل پیشرفته ای در حال پیگیری است.

4. فرانکی دی یونگ

استعداد 21 ساله هلندی این فصل بسیار درخشان ظاهر شده و آماده انتقال به یکی از تیم های بزرگ اروپایی است. نمایش دی یونگ چنان درخشان بوده که بازیکن سابق بارسلونا، ژاوی، مدعی شده که سبک بازی او شبیه به بوسکتس است و بارسلونا باید او را به اولویت انتقال خود تبدیل کند. توانایی پاسکاری دی یونگ او را برای تیمی که مالکیت توپ برایش اهمیت بسیار دارد، به گزینه ای خاص تبدیل می کند اما توانایی دریبل زنی او نیز چیزی است که تعداد کمی از هافبک ها دارای آن هستند. بارسلونا، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند. به نظر می رسد که منچسترسیتی پیشتاز است و گواردیولا قصد دارد تیم خود را با حضور این بازیکن تقویت کند.

5. آدرین رابیو

رابیو در تابستان آماده بود تا پاری سن ژرمن را ترک کند و از آن زمان شایعات ادامه دارد. هافبک فرانسوی در مجموع 1338 دقیقه تحت هدایت توخل در این فصل بازی کرده و عملکرد خوبی داشته است. ستاره متولد پاریس برای جانشینی تیاگو موتا و کاپیتانی این تیم در آینده به پاری سن ژرمن آمد. اما حاضر به تمدید قرارداد با پی اس جی نشده و به نظر می رسد که جدایی او حتمی باشد. بارسلونا جدی ترین مشتری اوست چرا که به نظر می رسد برای جذب دی یونگ، رقابت را به سیتی باخته باشد. سیتی نیز رابیو را به عنوان گزینه جانشین در صورت عدم موفقیت در جذب دی یونگ در نظر دارد. لیورپول، آرسنال و تاتنهام نیز علاقه خود به جذب رابیو را ابراز کرده اند.

1070