مالکوم به جمع مصدومان بارسلونا پیوست

مالکوم به جمع مصدومان بارسلونا پیوست

سایت رسمی فوتبالی - مالکوم، وینگر بارسلونا، در پیروزی 4 - 1 تیمش برابر لئونسا در چارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا با پیچیدگی مچ با مواجه شده و با گریه زمین را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 21 ساله در بازی شب گذشته موفق به گلزنی برای تیم خود شد اما نتوانست 90 دقیقه کامل در زمین حضور داشته باشد. این بازیکن باید برای تخمین شدت مصدومیت خود تست های پزشکی باشگاه را انجام دهد. این بازیکن برزیلی از زمان پیوستن به بارسلونا از بوردو نتوانسته بود نظر ارنستو والورده را جلب کند و تنها در 9 بازی در تمامی رقابت های به میدان رفته بود. والورده درباره مصدومیت مالکوم گفت: " فکر نمی کنم مصدومیت سختی باشد. نمی دانم دقیقا مشکل چیست بنابراین باید محتاط باشم و چیز بیشتری نمی گویم. "

غیبت احتمالی مالکوم می تواند به نگرانی های بارسا درباره صف مصدومان خود اضافه کند. آنها پیش از این با مصدومیت روبرتو، سوارز، رافینیا، اومتیتی، آرتور و آرتورو ویدال روبرو شده اند. انتظار می رود که روبرتو و سوارز پیش از سال جدید میلادی به میادین بازگردند اما به نظر نمی رسد که رافینیا بتواند تا انتهای فصل این تیم را همراهی کند. زمان بازگشت اومتیتی، آرتور و ویدال به میادین نیز مشخص نیست. 

1070