حمله عجیب پله به مسی: او تنها یک توانایی دارد و با من و مارادونا قابل مقایسه نیست!

حمله عجیب پله به مسی: او تنها یک توانایی دارد و با من و مارادونا قابل مقایسه نیست!

سایت رسمی فوتبالی - پله، اسطوره فوتبال برزیل، مدعی شد که لیونل مسی تنها یک توانایی دارد و دیه گو مارادونا قهرمان و بازیکن بسیار بزرگتری نسبت به او است.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال، لیونل مسی را با توجه به دستاوردها و درخشش هایی که در سال های اخیر داشته است، به عنوان بهترین بازیکن تمام دوران می شناسند. بسیاری باور دارند که مسی بهترین بازیکنی است که فوتبال به خود دیده و این در حالی است که برنده 5 توپ طلا بارها رکوردهای نفس شکنی را از آن خود کرده است. با این حال پله باور دارد که این بازیکن 31 ساله تک بعدی است و بیش از حد به پای چپ خود وابسته است. برنده 3 جام جهانی در گفتگو با یک نشریه برزیلی اظهار داشت: " چطور می توانید بازیکنی که به خوبی سر می زد و با پای راست و چپ شوت می کرد را با کسی مقایسه کنید که تنها با یک پا شوت می کند و همین یک توانایی را دارد و نمی تواند به خوبی سر بزند؟ چطور می توانید چنین مقایسه ای انجام دهید؟ برای مقایسه با پله باید کسی را مثال بزنید که بتوانید با هر دو پا به خوبی شوت کند و با ضربات سر نیز گلزنی کند. "

پله علاوه بر این که خود را بالاتر از مسی قرار داد، مدعی شد که تعدادی از سایر بازیکنان نیز بهتر از این بازیکن آرژانتینی هستند. زننده بیش از 1000 گل ملی اضافه کرد: " من اطمینان دارم که مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. اگر از من بپرسید که آیا او بهتر از مسی بود؟ می گویم بله بود. بسیار بهتر است. فرانس بکن باوئر و یوهان کرایف نیز بازیکنان بسیار خوبی بودند. 

1070