نیمار: همه بازیکنان بزرگ فوتبال، باید یک روز هم که شده در لیگ برتر بازی کنند

نیمار: همه بازیکنان بزرگ فوتبال، باید یک روز هم که شده در لیگ برتر بازی کنند

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در صحبت هایی که توسط یورو اسپورت پخش شد به این نکته اشاره کرده که تمام بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال باید در بخشی از کارنامه ورزشی شان در لیگ برتر انگلیس فوتبال بازی کنند.

او در حالی این صحبت ها را بر زبان آورده که در طول سالهای اخیر چندین باشگاه انگلیسی از جمله منچستریونایتد و منچسترسیتی خواهان به خدمت گرفتن او بوده اند

در گزارش پخش شده توسط یورو اسپورت، بنجامین مندی بازیکن منچسترسیتی از نیمار می پرسد که آیا دوست دارد که روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کند؟ و پاسخ نیمار به این سوال این بود:« نمی دانم که فردا چه خواهد شد ولی فکر می کنم که هر بازیکن بزرگ دنیای فوتبال، دست کم برای یک روز هم که شده باید در لیگ برتر انگلیس بازی کند.»


این درحالی است که در ماه های اخیر اخبار فراوانی مبنی بر نارضایتی نیمار از حضور در پاری سن ژرمن به گوش می رسد و شواهد و قراین حکایت از آن داشت که او قصد بازگشت به فوتبال اسپانیا را دارد و صحبتهای فراوانی در مورد احتمال بازگشت او به باشگاه بارسلونا مطرح می شد. اما این صحبت های نیمار، ممکن است به منزله چشمک او به باشگاه های انگلیسی باشد و شاید این ستاره برزیلی تصمیم جدیدی گرفته و قصد دارد تا فوتبالش را در لیگ برترانگلیس دنبال کند.

6363