وقتی همسر آقای گل بوندسلیگا، جای او تست پزشکی می داد!

وقتی همسر آقای گل بوندسلیگا، جای او تست پزشکی می داد!

سایت رسمی فوتبالی- استفان کیسلینگ، بازیکن سابق فوتبال آلمان حالا اعتراف عجیب و غریبی را بر زبان آورده. او اعلام کرده که در برخی از تست های پزشکی ای که در طول کارنامه ورزشی اش داشته، همسرش به جای او تست پزشکی می داده.

کیسلینگ در گفتگو با اشپورت بیلد گفته:« هیچ وقت به صورت صد درصد تستهایی که در طول اردوهای پیش فصل داشتیم را پشت سرنمی گذاشتم. حتی یک بار هم این تستها را کامل انجام ندادم.»

اما مدیران باشگاه هرگز فکرش را هم نمی کردند که او در تستهای پزشکی اش تقلب کند. حالا کیسلینگ اعلام کرده که بارها همسر او که از نظر فیزیکی در اوج آمادگی بوده، به جای او تست های پزشکی را پشت سر می گذاشته و آمار و ارقام تستهای او به جای خود کیسلینگ در اردوهای پیش فصل و وقفه لیگ در فصل زمستان ثبت می شده. 

کیسلینگ دراین باره گفته:«به ما یک ساعت می دادند که در آن تپش قلب و نوار قلبمان در زمان انجام حرکات تمرینی ثبت می شد. از آنجا که همسرم ورزشکار است، او ساعت را به دستش می بست و تمرینات پزشکی مخصوص را انجام می داد. او آنقدر خوب این تمرینات را انجام می داد که هیچ کسی متوجه این موضوع نمی شد.»

کیسلینگ 34 ساله حالا بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال این صحبتها را برزبان آورده. او فصل گذشته بعد از 12 فصل حضور در بایرلورکوزن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و از روز اول اکتبر به عنوان دستیار رودی فولر به عنوان مدیر ورزشی باشگاه مشغول به کار شده است.

6363