سرگرمی جدید مسی؛ تماشای سریال جدید نیکی جم

سرگرمی جدید مسی؛ تماشای سریال جدید نیکی جم

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در صفحه رسمی اش در اینستاگرام اعلام کرده که در وقت های آزادش به تماشای سریال جدید شبکه نتفلیکس درمورد نیکی جم، خواننده سرشناس دنیا می نشیند.

او یکی از بازیکنانی بود که ارنستو والورده سرمربی بارسلونا برای بازی چهارشنبه شب تیمش در جام حذفی اسپانیا مقابل کولتورال لئونسا به او استراحت داده بود.

مسی صبح روز چهارشنبه در خانه اش به تماشای سریال جدید نیکی جم نشسته بود و در حال تماشای این سریال، چای ماته که چای مخصوص منطقه آمریکای لاتین است را می نوشید. او تصویری از صفحه تلویزیون در حال تماشای سریال نیکی جم، خواننده آمریکایی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که بخش پائینی این تصویر لیوان مخصوص ماته مسی با لوگوی باشگاه نیولز اولدبویز، باشگاه دوران کودکی لیونل مسی و پرچم آرژآنتین دیده می شد و علاوه بر این نام همسر و سه فرزند مسی در کنار نام خود او نقش بسته بود.

فصل اول سریال نیکی جم روز 30 نوامبر در سیزده قسمت روی شبکه نتفلیکس قرار گرفت و حالا مسی یکی از سرشناس ترین تماشاگران این سریال خواهد بود. این سریال داستان سخت زندگی این خواننده آمریکایی است که دوران کودکی سخت و فقیرانه ای را در بوستون سپری کرده بود و با گذر زمان تبدیل به ستاره ای بین المللی در دنیای خوانندگی شده و حالا در مبارزه با مواد مخدر سخت می کوشد. خود نیکی جم در بخش دوم این سریال که برپایه داستان زندگی او ساخته شده ایفای نقش خواهد کرد.

لیونل مسی و نیکی جم مدتی پیش با هم دیدار کرده بودند. در ماه آوریل گذشته و زمانی که نیکی جم در تور اروپا بود، در ورزشگاه نوکمپ به تماشای بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو رفت و این دو ستاره با هم دیدار کردند و تصاویری از این دیدار در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شد.

6363