به رغم ادعاهای قبلی: سفر کاروان ریورپلاته و بوکاجونیورز به شهر مادرید

به رغم ادعاهای قبلی: سفر کاروان ریورپلاته و بوکاجونیورز به شهر مادرید

سایت رسمی فوتبالی- در روزهای اخیر سران دو باشگاه ریورپلاته و بوکاجونیورز اعلام کرده بودند که حاضر به برگزاری بازی برگشت فینال کوپالیبرتادورس در شهر مادرید نیستند. اما به رغم تمام این ادعاها، کاروان های هر دو تیم عازم پایتخت اسپانیا شده اند.

کاروان بوکاجونیورز هم که کمی زودتر از اعضای باشگاه ریورپلاته سفرش به سمت اسپانیا را آغاز کرده بود، حالا به شهر مادرید رسیده و هواپیمای این تیم در فرودگاه باراخاس مادرید فرود آمده.  خبرنگاران زیادی هم در هتل محل استقرار کاروان بوکاجونیورز انتظار ورود این بازیکنان را می کشند.


اما آخرین اخبار از کاروان ریورپلاته:  چند روز پیش مدیران ریورپلاته اعلام کرده بودند که از آنجا که میزبانی بازی برگشت فینال حق آنها بوده و بازی رفت در خانه بوکا برگزار شده بود، در فینال مادرید شرکت نخواهند کرد و تاکید داشتند که مسئولیت مدیریت اتفاقات خارج از ورزشگاه که منجر به لغو دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه مونومنتال شده، برعهده باشگاه نبوده است. 

اما حالا کاروان این تیم، چند ساعت پیش و با اسکورت نیروهای پلیس از فرودگاه ایسئیسای شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین به سمت مادرید پرواز کردند و طبق پیش بینی ها، هواپیمای حامل کاروان ریور ساعت 6 صبح فردا به وقت اروپای مرکزی، درشهر مادرید فرود خواهد آمد. آنها صبح فردا به استراحت خواهند پرداخت و ساعت 18 عصر تمریناتشان را از سر خواهند گرفت. 

طبق اعلام سران کونمبول، قرار بر این است که بازی برگشت فینال لیبرتادورس روز یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار شود.

6363