تلاش بکهام برای انتقال نیمار به اینترمیامی

تلاش بکهام برای انتقال نیمار به اینترمیامی

سایت رسمی فوتبالی - دیوید بکهام، مالک اینترمیامی، در تلاش است که رضایت نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، را برای حضور در این تیم جلب کند.

به گزارش فوتبالی، تیم بکهام آماده است تا در سال 2020 به لیگ اول فوتبال آمریکا بپیوندد و با بازیکنان بزرگی لینک شده تا ورود قدرتمندانه ای به این رقابت ها داشته باشد. چند نام در دنیای فوتبال بزرگتر از نیمار هستند که در حال حاضر در پاری سن ژرمن، تیم سابق بکهام،توپ می زند. ستاره برزیلی در سال 2017 با انتقالی رکوردشکن به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن رفت و به تیم جدیدش کمک کرد که در فصل گذشته سه گانه فرانسه را کسب کند. 10 سال پیش از انتقال نیمار به لیگ فرانسه، یک انتقال دیگر سر تیتر تمامی خبرها را از آن خود کرد و آن جدایی بکهام از رئال مادرید و انتقال به لس آنجلس گلکسی در سال 2007 بود. بکهام یکی از بزرگترین بازیکنانی است که در لیگ آمریکا توپ زده و 5 سال را در این لیگ گذراند و موفق شد در سال های 2011 و 2012 قهرمانی این رقابت ها را نیز تجربه کند. حالا او آماده است تا به عنوان یک مالک در این لیگ، نیمار را به آمریکا آورده تا پا جای پای خودش بگذارد. 

بکهام در برنامه اسکای پرت به نیمار گفت: " من 10 سال پیش به آمریکا رفتم و این لیگ خیلی زود پیشرفت کرد. بنابراین می خواهم تو یک برگه کاغذ سفید را امضا کنی که قرارداد 10 ساله با میامی خواهد بود. ما پول زیادی به تو نمی دهیم. " 

نیمار نیز در پاسخ به زبان پرتغالی و انگلیس به بکهام گفت: " چشم رییس! "

1070