ساری: مذاکرات تمدید قرارداد با هازارد هر هفته انجام می شود

ساری: مذاکرات تمدید قرارداد با هازارد هر هفته انجام می شود

سایت رسمی فوتبالی - مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی، اعلام کرد که مذاکرات تمدید قرارداد با ادن هازارد، علیرغم علاقه این بازیکن به حضور در رئال مادرید، اولویت این تیم است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن 27 ساله اخیرا اعلام کرده بود که بازی در سانتیاگو برنابئو رویای اوست و احتمال انتقال به اسپانیا در انتهای فصل را رد نکرده بود. چلسی پیشنهاد تمدید قرارداد 5 ساله را به هازارد داده که او را با دستمزد هفته ای 300 هزار پوند به گرانقیمت ترین بازیکن باشگاه تبدیل می کند. امضای این قرارداد باعث می شود که دستمزد هازارد از بازیکنانی چون آزپیلیکوئتا و انگولو کانته که به تازگی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده اند، بیشتر شود. قرارداد این بازیکن در سال 2020 به پایان می رسد و ساری درباره مذاکرات با هازارد گفت: " البته که می خواهم ادن در این تیم بماند اما فقط در صورتی که خودش نیز بخواهد. می دانم که مذاکراتی بین باشگاه و مدیر برنامه های او هر هفته در جریان است بنابراین اگر اتفاق جدیدی رخ بدهد، باشگاه سریعا به من خبر خواهد داد. "

ساری علاوه بر هازارد درباره علاقه اش به تمدید قرارداد با داوید لوییز و سسک فابرگاس نیز صحبت کرد اما سیاست باشگاه مبنی بر پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله به بازیکنان بالاتر از 30 سال ممکن است کمی مشکل ساز شود. 

1070