مدیر سابق میلان: رونالدو به ما گفت دوست دارد با میلان قهرمان لیگ اروپا شود

مدیر سابق میلان: رونالدو به ما گفت دوست دارد با میلان قهرمان لیگ اروپا شود

سایت رسمی فوتبالی – ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر سابق میلان باز هم گفته که با کریستیانو رونالدو و پیر امریک اوبامیانگ به توافق رسیده بود.

او در دوره مالکیت یونگهونگ لی مدیر میلان بود. لی به دلیل ناتوانی در بازپرداخت وام مجبور شد باشگاه را به موسسه آمریکایی الیوت منیجمنت واگذار کند و به این ترتیب تیم او هم از باشگاه رفتند.

میرابلی گفته است: «من حرفی که زدم را تایید می‌کنم، این که ما می‌توانستیم کریستیانو رونالدو را بخریم. ما شوخی نمی‌کنیم: به شما قول می‌دهم که اگر مالکان فعلی در آن هنگام در میلان بودند، کریستیانو رونالدو حالا پیراهن میلان را به تن داشت. این را از نظر ریاضی تضمین می‌کنم.

برای او بازی نکردن در لیگ قهرمانان مهم نبود. او به ما گفت: من هرگز لیگ اروپا را فتح نکرده‌ام و این کار را هم انجام خواهم داد.

من با ایجنت او نشستم و بخشی از قرارداد هم آماده شد. همه چیز تعیین‌شده بود، از جمله دستمزد و مبلغ انتقال. من نگران نبودم که مشکلی پیش بیاید، چون زمانی که سیلویو برلوسکونی باشگاه را به گروه چینی فروخت، به ما گفت که مالک جدید فردی بزرگ، با وکلایی بزرگ و بانک‌های حامی بزرگی است. برلوسکونی گفت که آنها می‌توانند کاری را برای میلان انجام دهند که او دیگر نمی‌توانست.

ما همچنین اوبامیانگ را می‌خواستیم و او هم می‌خواست به تیم ما بیاید. ما با او و بروسیا دورتموند قرارداد بستیم اما پدرش مانع شد.

زمانی که راجع به اوبامیانگ مذاکره می‌کردم، گزینه اصلی وینچنتزو مونتلا، نیکولا کالینیچ بود و من باید به دستور مربی گوش می‌کردم. پیش از این که بروم، با آلوارو موراتا، چیرو ایموبیله، و کریم بنزما مذاکره کردیم و مذاکرات با گونسالو ایگواین را هم آغاز کردیم.»

8444