انتقالی باب میل پرسپولیسی‎ها(عکس)

انتقالی باب میل پرسپولیسی‎ها(عکس)

وبسایت رسمی فوتبالی - مهدی طارمی و تیم الغرافه جدیدترین قربانی بغداد بونجاح هستند. مهاجمی الجزایری که چهره کاملا شناخته شده ای برای فوتبالدوستان ایرانی است و امسال دوباره باید با پرسپولیس در لیگ قهرمانان بازی کند. السد در هفته سیزدهم لیگ ستارگان با الغرافه بازی داشت و با نتیجه عجیب 1-8 یاران طارمی را شکست داد. تک گل الغرافه توسط مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و بونجاح موفق به هت تریک در این بازی شد تا طبق آمار موجود در سایت ترانفسرمارکت، برای سومین بار در این فصل موفق به هت تریک در لیگ ستارگان شده باشد( این سه هت تریک جدا از 7 گلی است که او در بازی مقابل العربی که با برتری 1-10 السد همراه بود، به ثمر رسانده).

 السد در 13 هفته آماری رویایی در گلزنی داشته و توانسته 58 گل بزند که بونجاج زننده 26 گل آن بوده. برای اینکه متوجه عملکرد خارق العاده بونجاح شوید، بهتر است این توضیح را بدهیم که او به طور میانگین در هر بازی تیمش در رقابتهای این فصل لیگ ستارگان گل زده. اتفاقی که اگر چه خبری خوب برای پرسپولیسی ها نخواهد بود اما این احتمال هم وجود دارد که بونجاح قبل از شروع رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان از السد جدا شود و فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

دیروز خبر رسید که مهاجم الجزایری از دو تیم لیل و مارسی فرانسه پیشنهاد داشته و گفته اگر در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهاد خوبی از اروپا داشته باشد دوست دارد فوتبالش را در این قاره ادامه دهد.  البته او به جز فرانسه از لیگ انگلیسی هم پیشنهاد دارد و آنطور که سایت tbrfootball نوشته، باشگاه لیدزیونایتد انگلیس که در دسته اول فوتبال این کشور حضور دارد به دنبال جذب مهاجمی است که قیمتش 13.3 میلیون پوند است و در 28 بازی موفق شده 40 گل بزند. سرمربی لیدز، مارچلو بیلسای سرشناس است و باید دید او می تواند مدیران باشگاهش را برای پرداخت هزینه جذب بونجاح راضی کند یا نه.

منبع: روزنامه هفت صبح

1984