تارتار: پرسپولیس از گلش خوب محافظت کرد/ امیدوارم مشکلات پارس جنوبی حل شود

تارتار: پرسپولیس از گلش خوب محافظت کرد/ امیدوارم مشکلات پارس جنوبی حل شود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: پرسپولیس امروز از گلش خوب محافظت کرد و مستحق سه امتیاز بود.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار که برای تماشای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن به ورزشگاه آزادی رفته بود پس از پایان مسابقه گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و از گلش هم خوب محافظت کرد. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مستحق کسب این سه امتیاز. 

وی در خصوص اینکه آیا برای آنالیز پرسپولیس به آزادی آمده بود، گفت: ما هفته آخر با پرسپولیس بازی داریم و آمدم تا بازی را تماشا کنم تا شرایط حریف را بررسی کنم. 

تارتار همچنین در مورد شرایط تیمش گفت: چند هفته نتیجه نگرفتیم ولی بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند و من از همه آنها ممنون هستم. یکسری مشکلات هم داریم که امیدوارم به این مشکلات رسیدگی شود. 

سرمربی پارس جنوبی در خصوص اینکه آیا امید دارد تیمش مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد، گفت: انسان با امید زنده است. ما تیم خوبی هستیم و پرسپولیس هم تیم محبوب من است ولی به هر حال الان سرمربی تیم پارس جنوبی هستم و فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند که برای تیمم موفق عمل کنم. 

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش هم گفت: ما مشکلاتی داریم و در نیم‌فصل دوم هم قطعاً کار سخت می‌شود. در نیم‌فصل دوم جذب بازیکن مثل پیش‌فصل نیست. امیدواریم مشکلات قبل از برگزاری بازی هفته آخر ما حل شود.

7655