آلگری بهترین مربی سال 2018 ایتالیا شد

آلگری بهترین مربی سال 2018 ایتالیا شد

سایت رسمی فوتبالی - مکس آلگری در حالی جایزه بهترین مربی سال 2018 را از آن خود کرد که تیم تحت هدایتش، یوونتوس، نیز به عنوان بهترین تیم انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، مراسم انتخاب بهترین های فوتبال ایتالیا شب گذشته در میلان برگزار شد و بازیکنان حاضر در این لیگ برترین ها را با آرای خود انتخاب کردند. مائوریتزیو ساری به عنوان بهترین مربی فصل 17 - 2016 انتخاب شده بود اما این بار آلگری با کسب یک قهرمانی دیگر در سری آ موفق شد این جایزه را از آن خود کند. او پس از دریافت این جایزه گفت: " شب بسیار خوبی است و می خواهم از همه کسانی که هر روز با من کار می کنند، خصوصا بازیکنان تشکر کنم. آنها یک گروه از مردان بی نظیر هستند و باشگاه بزرگی نیز پشت ماست. من خوشبخت هستم که با بازیکنان بسیار خوبی کار می کن و امشب استاد آندره آ پیرلو را نیز دیدم. همکاری با همه آنها به راستی یک افتخار است. "

آلگری حالا برنده 5 توپ طلا، کریستیانو رونالدو، را در اختیار دارد که شب گذشته نتوانست لوکا مودریچ را در جوایز توپ طلا شکست دهد و در رده دوم قرار گرفت. آلگری درباره این بازیکن گفت: " رونالدو تاثیر بسیاری در تیم ما دارد چون حرفه ای گری و رقابت جویی را با خود به این تیم آورده و انسان فروتنی به شمار می رود. "

1070