مرگ اسرارآمیز فوتبالیست جوان لوکوموتیو

مرگ اسرارآمیز فوتبالیست جوان لوکوموتیو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لوکومتیو مسکو با انتشار اطلاعیه‌ای از مرگ ناگهانی الکسی لوماکین، هافبک 18ساله‌ی باشگاه که در تیم جوانان لوکوموتیو بازی می‌کرده خبر داد و اعلام کرد باشگاه روس از این اتفاق در وضعیت شوک به سر می‌برد. رسانه‌های روس پیش از این گزارش داده بودند که مادر لوماکین، گم شدن او را به پلیس گزارش کرده است.

باشگاه لوکوموتیو در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که جزئیات این تراژدی در حال روشن شدن است. ولی در بیانیه‌ی باشگاه اطلاعات بیشتری در این مورد وجود ندارد. رسانه‌های روسیه پیش از این گزارش داده بودند که مادر لوماکین گم شدن پسرش را به پلیس اطلاع داده است. لوماکین پیش از گم شدن در حال پشت سرگذاشتن فرایند درمان مصدومیتی بود که ماه گذشته به آن دچار شده بود.

لوماکین از سال 2007 به آکادمی باشگاه لوکوموتیو پیوسته و در تیمهای پایه‌ی این باشگاه بازی می‌کرده. او در سال 2018 اولین بازی خود برای تیم جوانان لوکوموتیو را انجام داده و تا پیش از مرگش در شش مسابقه به میدان رفته بود.

یولیا ایوانووا، سخنگوی پلیس فدرال روسیه در گفتگو با آژانس خبری رسمی روسیه، تاس، اعلام کرد که جسد فوتبالیست جوان صبح روز یکشنبه در جنوب پایتخت روسیه پیدا شده است. این سخنگوی پلیس روسیه گفت:" جسد یک مرد جوان 18ساله صبح روز دوم دسامبر در نزدیکی رودخانه‌ی گورودنیا در جنوب مسکو کشف شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شده که در صورت فرد مورد نظر آثار کبودی و ضرب و جرح مشاهده شده است".