لوئیس سوارس: کدام مهاجم را می شناسید که خودخواه نباشد؟

لوئیس سوارس: کدام مهاجم را می شناسید که خودخواه نباشد؟

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا در گفتگوی ویژه اش با پورتال اُترو در مورد نحوه تطبیق یافتنش با زندگی در بارسلونا و درخشش درکنار ستاره های بزرگی مثل مسی ونیمار صحبت کرده است. 

در جریان این گفتگو این ستاره اروگوئه ای به دفاع از عملکرد مهاجمان دنیای فوتبال پرداخته. سوارس دراین رابطه گفته:« پیدا کردن مهاجمی که خودخواه نباشد، خیلی سخت است. واقعیت نشان داده که باید در خدمت هم تیمی ات باشی و دائما به تیمت فکر کنی و ببینی که در زمین چه می گذرد. باید به جای خودخواه بودن، ببینی که هم تیمی هایت چه نیازهایی دارند. باید حرکاتی که در زمین چمن انجام می دهی، به نحوی باشد که هم تیمی ات بداند که تو چه کار می خواهی بکنی.»

سوارس ادامه داد:« باید بازیهای هم تیمی ات که دوندگی زیادی دارد را ارزیابی کنی و قدر حرکات او را بدانی و نباید تو یک جا بایستی. باید همگی با هم بدوند تا بتوانند پیروزی ها را رقم زده و به جامهای قهرمانی برسند.»

این ستاره اروگوئه ای با اشاره به نحوه تطبیق یافتنش در باشگاه کاتالان گفت:« من به بارسلونا آمدم و نیمار و مسی را در این تیم در کنارم داشتم. در آن زمان می پرسیدم که من در چه پستی قرار است بازی کنم؟ اما با تلاشها و مبارزه هایی که انجام دادم و بعد از دوندگی های فراوان و تلاش برای یافتن فضاهای خالی توانستم خودم را با دو تا از بهترین بازیکنان دنیا وفق دهم. فقط بحث تطبیق یافتن و هوشیار بودن بود. زبانی که همه ما می توانیم درک کنیم، تعهد است. باید با هم دوست و هم تیمی بود و با هم برای دستیابی به اهداف مشترک تلاش کرد و بدین ترتیب است که می توان اتفاقات مهم را در دنیای فوتبال رقم زد.»

6363