خامس: اگر قرار به رفتن باشد، می روم؛ اما دوست دارم در بایرن بمانم

خامس: اگر قرار به رفتن باشد، می روم؛ اما دوست دارم در بایرن بمانم

سایت رسمی فوتبالی- خامس رودریگس مهاجم کلمبیایی باشگاه بایرن مونیخ بار دیگر در مورد آینده اش در دنیای فوتبال و شرایطش در باشگاه باواریایی به صحبت پرداخته است. او در این صحبتها احتمال جدایی اش از رختکن بایرن درتابستان پیش رو را رد نکرده است.

خامس در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد و درتابستان پیش رو، قرارداد قرضی اش به پایان خواهد رسید.  حالا او در آنالیز شرایطش گفته:« شرایطم در مقایسه با سال قبل کاملا متفاوت است. ما در تیممان کادر فنی جدیدی داریم و زیاد فرصت بازی کردن به من نمی رسد.»

این ستاره کلمبیایی در جریان دیدار بازیکنان بایرن با سهامداران باشگاه گفت:« هیچ قولی نمی توانم بدهم؛ اگر به خاطر اینکه به من بازی نرسد، مجبور به ترک تیم بشوم، خب خواهم رفت. ولی دوست دارم بمانم؛ چون عشق و محبت هواداران باشگاه را لمس می کنم.»

بدین ترتیب به نظر می رسد که این سران باشگاه بایرن هستند که باید تکلیف خامس را روشن کنند. آنها می توانند در پایان فصل جاری، بدون توجه به خواسته های رئال مادرید و حتی خامس، این بازیکن کلمبیایی را به صورت رسمی خریداری کنند.


درحال حاضر کارل هاینس رومنیگه یکی از مدیران ارشد باشگاه ترجیح می دهد تا دراین باره صحبتی نکند:« قرارداد فعلی ما با خامس شامل بندی است که می توانیم تا روز 15 ژوئن سال 2019 آن را فعال کنیم. الان فعلا درماه نوامبر هستیم و به نظرم صحبت کردن درمورد این موضوع در حال حاضر بی معناست.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه کیکر، سران بایرن قصد خریداری رسمی خامس را ندارند ولی این خبر هنوز توسط مدیران این باشگاه تائید نشده است.

6363