افشاگری استرلینگ: در دربی ماتا به من گفت که احترامشان را نگه دارم

افشاگری استرلینگ: در دربی ماتا به من گفت که احترامشان را نگه دارم

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دربی اخیر شهر منچستر، تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد براین باور بودند که برخی از بازیکنان سیتی به آنها بی احترامی کرده اند و در پایان این بازی بود که پپ گواردیولا سرمربی سیتی هم رفتار نادرست برخی بازیکنانش را تقبیح کرد.

حالا رحیم استرلینگ، ستاره جوان سیتی در مورد برخوردهایی که در جریان دربی شهر منچستر با خوان ماتا داشت صحبت کرده است.

دیدار دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در روز 11 نوامبر برگزار شد و در دقایق پایانی بازی و در شرایطی که سیتی 1-3 از حریف دیرینه اش پیش بود، استرلینگ با دریبل های بیجا و غیرضروری، بازیکنان تیم میهمان را تحریک و عصبی می کرد. این رفتار او باعث شد تا هم خوان ماتا، بازیکن یونایتد و هم پپ گواردیولا سرمربی سیتی کار او را تقبیح کنند.

 استرلینگ در گفتگو با روزنامه تایمز دراین رابطه گفته:« خوان ماتا فقط به من گفت:"کمی احترام بگذار." من قصد بی احترامی کردن نداشتم. فقط می خواستم توپ را در گوشه زمین حفظ کنم و در عین حال هواداران را سرگرم کنم.»

زمانی که آنتونی تیلور، داور بازی سوت پایان بازی را به صدا درآورد، گواردیولا سریعا به سمت استرلینگ رفت و با او مشغول صحبت شد. 

استرلینگ درباره این صحنه توضیح داد:« پپ نمی خواهد که ما به هیچ کسی بی احترامی کنیم. واقعا تعجب کردم. من در گوشه زمین مشغول حفظ توپ بودم وتلاش می کردم تا زمان بگذرد ویا بازیکن حریف روی من مرتکب خطا شود. قصدم تمسخر بازیکنان حریف یا سوژه کردن آنها به خاطر باختشان در دربی نبود. اصلا چنین قصد و منظوری نداشتم.»

6363