شیرهای زاگرس و تمرین برای غرش دوباره

شیرهای زاگرس و تمرین برای غرش دوباره

 به گزارش "ورزش سه"، علیرضا  مرزبان اهل ازنا است اما در فوتبال آلمان رشد کرده است و حالا در شهر مسجد سلیمان در حال نوشتن داستانی است که ابتدای ورودش به دنبال آن بود. یک مربی ماجراجو و به روز که روز های سختی را در کشاکش گرمای مسجد سلیمان تحمل کرد  تا امروز شاهد لحظه هایی به مراتب شیرین تر ازهفته های اول حضورش باشد.


مرزبان تیمی را تحویل گرفت  که در رده پانزدهم جدول به سر می برد و این در شرایطی است  که  این تیم تا هفته هفتم تنها سه امتیاز کسب کرده بود و او با این انتخاب دست به ریسک بزرگی زد. شاید این همان تاثیرات افشین قطبی باشد، همان کسی که پای او را به فوتبال ایران باز کرد و از دل شیر صحبت می کرد.


بعد از ورود مرزبان هم اوضاع از جنبه گرفتن نتیجه و امتیاز تفاوت چندانی با زمان حضور عبدالله ویسی پیدا نکرد؛ اما  مرزبان در مصاحبه های بعد از هر بازی  صحبت از روزهای بهتر وبهتر می کرد تا این که اتفاق خوبی که منتظرش بود   بالاخره فرا رسید.یک برد با ارزش در اهواز در هفته دهم  کافی بود که شیرهای زاگرسی خودشان را باور کنند و بفهمند که در لیگ برتر هم می توانند برنده از زمین خارج شوند. بعد از آن روز 7 امتیاز دیگرطی 3 دیدار به دست آوردند تا هوای شهر اولی ها  آفتابی تر از همیشه شود  .


به نوعی بعد از رفتن میلاد فراهانی کسی تصورش را نمی کرد  که حبیب فر عباسی  21 ساله بتواند  جای او را به سرعت پر کند و به کمک موسی کولیبالی و حسین دوستدار در این چهار دیدار تنها دوبار دروازه را باز شده ببینند. آنها در خط میانی با احیای حکیم نصاری و علیرضا علیزاده و در خط حمله با درخشش اکبر افاقی و پیمان میری و اسماعیل شریفات حالا دیگر برای هر تیمی زنگ خطر محسوب می شوند.