با اعلام رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید؛ دیه گو کاستا زیر تیغ جراحان می رود

با اعلام رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید؛ دیه گو کاستا زیر تیغ جراحان می رود

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه اتلتیکو مادرید با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دیه گو کاستا باید پای خود را به تیغ جراحی بسپارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم تیم ملی اسپانیا از سال 2006 و پس از شکستگی پای خود تا به حال دردی از ناحیه پای چپ داشته است. این مصدومیت بار دیگر باعث آزار او شده و تصمیم گرفته شده که یک عمل جراحی در برزیل روی پای او انجام شود. در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه اتلتیکو مادرید آمده: " دیه گو کاستا این هفته به دلیل دردی که از ناحیه پای چپ گریبانگیرش شده، در برزیل عمل خواهد شد. پس از بررسی تمام گزینه های ممکن، تصمیم گرفته شد که این جراحی با نظارت تیم پزشکی اتلتیکو مادرید در برزیل انجام شود. مهاجم ما که 12 سال پیش یک جراحی از همین ناحیه انجام داده بود، در سه هفته گذشته دچار درد شدید بوده است. "

اتلتیکو مادرید امیدوار است که جراحی این بازیکن باعث شود تا او هر چه سریعتر به دوران اوج خود بازگردد. او از ابتدای فصل شرایط خوبی را در خط حمله این تیم نداشته و تنها 3 گل به ثمر رسانده است. هرچند هر سه گل این بازیکن در فینال سوپرکاپ اروپا برابر رئال مادرید، در تساوی 1 - 1 برابر موناکو در لیگ قهرمانان و همچنین تساوی برابر بارسلونا بسیار حیاتی بوده اما انتظار بیشتری از این بازیکن 30 ساله می رود. 

1070