بازگشت ناواس به دروازه رئال مادرید پس از 36 روز

بازگشت ناواس به دروازه رئال مادرید پس از 36 روز

سایت رسمی فوتبالی - کیلور ناواس، دروازه شماره یک رئال مادرید در سال های اخیر، بار دیگر پس از 36 روز درون دروازه این تیم خواهد ایستاد.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان کاستاریکایی پس از 31 اکتبر و اولین حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید در دیدار برابر ملیا در رقابت های جام حذفی دیگر برای این تیم به میدان نرفت. حالا او در دیدار برگشت این رقابت بار دیگر با پیراهن رئال مادرید از دروازه این تیم حراست خواهد کرد. پس از آن بازی موقعیت ناواس در دروازه تغییر کرد. جولن لوپتگی از سیستم چرخشی برای دروازه بان ها استفاده می کرد. ناواس در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری به میدان می رفت و تیبو کورتوا در لالیگا درون دروازه قرار می گرفت اما سولاری تصمیم گرفت که کورتوا به عنوان دروازه بان اول تیم در رقابت های اروپایی نیز به میدان برود. اولین دیدار پس از این تصمیم مسابقه با ویکتوریا پلزن بود که رئالی ها با 5 گل پیروز میدان شدند و ابهامات درباره دروازه بانی به پایان رسید. 

به نظر می رسد که ناواس در تابستان سال آینده تصمیمی جدی برای جدایی از سانتیاگو برنابئو داشته باشد. او روند درمانی مصدومیت زانوی راست خود را پشت سر گذاشته و حالا آماده رقابت با کورتوا است. سولاری مدعی شده که قصد دارد به هر سه دروازه بان خود فرصت بازی دهد اما به نظر می رسد که تصمیمش برای انتخاب کورتوا به عنوان دروازه بان اول قطعی است. ناواس باید به این شرایط عادت کند و امیدوار به موفقیت در کوپا دل ری باشد چرا که ایکر کاسیاس آخرین دروازه بان رئال است که در سال 2014 موفق به قهرمانی در این رقابت ها شد.

1070